ایمان سبحان نژاد:

سازمان دانش‌آموزی پایگاه اقتصادی و مهارت‌آموزی برای رساندن دانش‌آموزان به مرز خودکفایی است

یاسوج (پانا) - معاون پژوهش، برنامه‌ریزی و توسعه منابع اداره کل آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد عنوان کرد سازمان دانش‌آموزی پایگاه اقتصادی و مهارت‌آموزی برای رساندن دانش‌آموزان به مرز خودکفایی است

کد مطلب: ۱۲۸۱۶۸۴
لینک کوتاه کپی شد
سازمان دانش‌آموزی  پایگاه اقتصادی و مهارت‌آموزی برای رساندن دانش‌آموزان به مرز خودکفایی است

ایمان سبحان نژاد در بازدید از سازمان دانش آموزی وضعیت این سازمان را مورد ارزیابی میدانی قرار داد و یک جلسه فشرده با مدیریت این نهاد برگزار کرد.

در این جلسه با رویکردی جدید و تحولی نو به مساله سازمان دانش آموزی پرداخته شد، مسایل مالی این حوزه مطرح و مشکلات ساختمانی آن از لحاظ فضای فیزیکی مورد بررسی قرار گرفت.

سبحان نژاد یادآور شد: تربیت اقتصادی دانش آموزان در راستای گام دوم انقلاب اسلامی است و سازمان دانش آموزی در چشم انداز و افق آینده می تواند جلوه های خوبی داشته باشد.

وی گفت: جهت بهبود وضعیت سازه ای ساختمان سازمان دانش آموزی قطعا صحبت هایی صورت خواهد گرفت و تصمیمات قانونی اتخاذ می شود.

سبحان نژاد در ادامه سازمان دانش آموزی را ملزم به تشکیل کمیته های مختلف در چهارچوب اهداف نظام مقدس جمهوری اسلامی جهت پیشبرد اهداف سازمانی خود کرد.

وی در پایان با حضور در خبرگزاری پانا مستقر در سازمان دانش آموزی از زحمات این عزیزان تشکر ویژه داشتند و خبرگزاری ها را در ترویج و انتشار وقایع چشمان بیدار جامعه لقب دادند.

در ابتدای این جلسه مدیر سازمان دانش آموزی استان در گزارشی عملکرد تشکیلاتی و فعالیت های اقتصادی این سازمان را مطرح کرد و گفت: ساختمانی که سازمان دانش آموزی در آن مستقر است به دلیل قدمت دچار فرسودگی شده که نیازمند مرمت و بازسازی است.

سید نظام مرادی با بیان اینکه سازمان دانش آموزی استان با بیش از 30 هزار عضو به تجهیزات سخت افزاری و نرم افزاری جهت پیشبرد اهداف خود نیازمند است، افزود: با وجود محدودیت های موجود در سال های اخیر، سازمان دانش آموزی عملکرد مناسبی داشته است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار