یک دانش‌آموز خبرنگار پانا در بوشهر:

به خبرنگار بودنم در خبرگزاری پانا افتخار می‌کنم

بوشهر (پانا) - دانش‌آموز کلاس دهم مجتمع آموزشی استعدادهای درخشان ( فرزانگان ) بوشهر گفت به خبرنگار بودنش در خبرگزاری پانا افتخار می‌کند و به این یقین دست یافته است که استعداد و توانایی‌های زیادی دارد.

کد مطلب: ۱۲۸۱۶۳۲
لینک کوتاه کپی شد
به خبرنگار بودنم در خبرگزاری پانا افتخار می‌کنم

یانا عرفان در گفت وگو با پانا ضمن تبریک سالگرد تاسیس خبرگزاری پانا بیان کرد: به خبرنگار بودنم در خبرگزاری پانا افتخار می کنم و به این یقین دست یافتم که من استعداد و توانایی های زیادی دارم.

عرفان گفت: وقتی با خبرگزاری پانا آشنا شدم آموزش های لازم در حوزه های مختلف خبری و عکس را زیر نظر رئیس خبرگزاری پانا استان بوشهر عبدالحسین صادقی و استادان برجسته فرا گرفتم.

عرفان افزود: من از کودکی به نوشتن علاقه مند شدم تا آنچه که دوست دارم درباره آن بنویسم. پس قلم به دست گرفتم تا قلم من سلاح بیداری و آزادگی شود تا با قلم بتوانم آنچه درک و حس می کنم به دیگران انتقال دهم.

عرفان تاکید کرد: یکی از آرزوهایم نوشتن مطالب مختلف بود که با فعالیت در خبرگزاری پانا به این آرزویم دست یافته ام. امیدوارم که در آینده نزدیک بتوانم یک نویسنده موفق شوم و کتابم را چاپ کنم.

وی گفت: با توکل به خداوند متعال می توانم کارهای بزرگ و مفیدی برای جامعه انجام دهم. به همین دلیل است که به خبرنگار بودنم در خبرگزاری پانا افتخار می کنم.

عرفان تصریح کرد: دیگر دوستانم را تشویق کرده ام تا آنها نیز به عنوان دانش آموزان خبرنگار فعالیت کنند ضمن اینکه از سایر دانش آموزان دعوت می کنم با پیوستن به گروه خبرنگاران فعال در خبرگزاری پانا آینده روشن خود را رقم زنند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار