آیین تکریم و معارفه مدیر آموزش و پرورش شهرستان بوشهر برگزار شد

بوشهر(پانا) - در مراسمی با حضور مسئولین استانی و شهرستانی از زحمات سلیمی‌فرد مدیر سابق آموزش و پرورش شهرستان بوشهر تجلیل شد و به جای وی مهدی سروش نسیب با حکم مدیر کل آموزش و پرورش استان بوشهر عهده‌دار این مسئولیت شدند.

کد مطلب: ۱۲۸۱۶۰۶
لینک کوتاه کپی شد
آیین تکریم و معارفه مدیر آموزش و پرورش شهرستان بوشهر برگزار شد

مدیر کل آموزش و پرورش استان بوشهر گفت: تغییرات در راس دستگاه های دولتی امری متداول بوده و نافی خدمات ارزنده برادر ایثارگر سلیمی فرد نیست و اینجانب از خدمات شایسته و دلسوزانه شان در مدت مسئولیت مدیریت آموزش و پرورش شهرستان بوشهر کمال تشکر و سپاس را دارم و ان شاء الله در سنگر دیگری از تجربیات ارزشمند ایشان استفاده خواهیم کرد.


موحدی افزود: مدیر جدید آموزش و پرورش مهدی سروش نسیب ، فردی جوان ، توانمند ، انقلابی ، اخلاق مدار و از بدنه آموزش و پرورش بوده که امیدواریم با همراهی دیگر دستگاه های دولتی و فرهنگیان فرهیخته شهرستان بوشهر در عمل به منویات رهبر معظم انقلاب (مدضله العالی) ، اجرای برنامه های سند تحول بنیادین آموزش و پرورش وانجام وظایف محوله موفق و سربلند باشند.


مدیر سابق آموزش و پرورش شهرستان بوشهر فرامرز سلیمی فرد نیز ضمن تشکر از شورای معاونین آموزش و پرورش ، کارکنان اداری و همه فرهنگیان شهرستان بوشهر گفت: در مدت مسئولیت خود کوشیدم صادقانه و خالصانه در خدمت اجرای سیاستهای نظام آموزش و پرورش جمهوری اسلامی ایران باشم و اینک که مسئولیت را به عزیز دیگری واگذار می نمایم امید دارم آموزش و پرورش شهرمان با کمک دیگر دستگاه‌های دولتی و غیردولتی و فرهنگیان معزز رو به پیشرفت گام بردارد.
مدیر جدید آموزش و پرورش شهرستان بوشهر گفت: پذیرش مسئولیت آسان اما عمل به مسئولیت بسیار دشوارتر است .اینجانب از اینکه برای سکانداری آموزش و پرورش شهرستان بوشهر به این حقیر اعتماد شده است صمیمانه تشکر می نمایم و امیدوارم بتوانم با بهره گیری و استمداد از خداوند سبحان، اهل بیت(ع) ، ارواح طیبه شهدا و امام شهدا در این راه موفق باشم.


مهدی سروش نسیب افزود: تلاش خواهم نمود در مدت مسئولیت خود در عمل به منویات مقام معظم رهبری( مدظله العالی)، اجرای برنامه های سند تحول بنیادین آموزش و پرورش، تکریم و افزایش شان فرهنگیان و تربیت دانش آموزان تراز انقلاب اسلامی و بهره مندی از نیروهای جوان و پرتلاش از هیچ کوششی دریغ ننمایم و از فرهنگیان شهرستان بوشهر می خواهم در اجرای این مهم، اینجانب را یاری نمایند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار