آموزش و پرورش استان آماده برگزاری نخستین کنگره شهدای فرهنگی و دانش‌آموز است

بوشهر(پانا) - مدیرکل آموزش و پرورش استان بوشهر گفت پس از چند ماه تلاش و برنامه و اجرای یادواره و پیش کنگره‌ها، آموزش و پرورش استان آماده برگزاری نخستین کنگره شهدای فرهنگی و دانش‌آموز در روز سوم خرداد همزمان با چهلمین سالروز آزادسازی خرمشهر است.

کد مطلب: ۱۲۸۱۶۰۳
لینک کوتاه کپی شد
آموزش و پرورش استان آماده برگزاری نخستین کنگره شهدای فرهنگی و دانش‌آموز است

علی موحدی در دیدار اعضا ستاد نخستین کنگره شهدای فرهنگی و دانش‌آموز استان با نماینده ولی فقیه و امام جمعه بوشهر گفت: فعالیت‌ها و برنامه‌های آموزش و پرورش بر اساس سند تحول بنیادین آموزش و پرورش و بیانیه گام دوم انقلاب و در راستای تعمیق و ترویج ارزش‌های اسلامی، آرمان‌های شهدا و باورهای انقلابی مردم تدوین و اجرا می‌شوند.

موحدی عنوان کرد: تاکنون ۵۸۲ یادواره شهدا به یاد ۵۸۲ شهید فرهنگی و دانش آموز در مدارس و 18 پیش کنگره در شهرستان‌ها و مناطق استان برگزار شده است که دانش آموزان محور اصلی این یادواره‌ها هستند.

وی تاکید کرد: با برگزاری یادواره‌ها، فضای آموزش و پرورش استان آکنده از عطر و یاد شهدا شده‌ است.

موحدی خاطرنشان کرد: کنگره شهدای فرهنگی و دانش‌آموز با حضور خانواده معزز شاهد و ایثارگران و با سخنرانی سردار محسن رضایی معاون رییس جمهور و فرمانده سپاه پاسداران در دوران مقدس و مداحی محسن بنی‌فاطمه از مداحان کشوری در روز سوم خرداد در تالار لیان مرکز استان برگزار می‌شود.

وی اضافه کرد: راه‌اندازی سامانه جامع اطلاعات شهدای فرهنگی و دانش‌آموز و کانال شهدا در شبکه شاد از اقدامات مهمی است که می‌تواند منبع مناسبی برای محققان و پژوهشگران باشد.

موحدی در پایان گفت: آموزش و پرورش استان با هدایت‌ها و حمایت‌های نماینده معزز ولی فقیه در استان مسیر رو به رشد خود را ادامه می دهد. موحدی اظهار کرد : آموزش و پرورش در شرایط مطلوب هماهنگی و تعامل با مدیران استانی قرار دارد و این امر در ارتقا جایگاه آموزش وپرورش استان بسیار موثر خواهد بود

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار