رئیس ستاد امربه‌معروف و نهی از منکر کشور در جلسه شورای امربه‌معروف و نهی از منکر وزارت آموزش‌وپرورش تأکید کرد:

روح امر به معروف و نهی از منکر باید بر جامعه حاکم شود

تهران (پانا) - رئیس ستاد امربه‌معروف و نهی از منکر کشور در جلسه شورای امربه‌معروف و نهی از منکر وزارت آموزش‌وپرورش بر ضرورت حاکم شدن روح امربه‌معروف و نهی از منکر در جامعه تأکید کرد و اعلام کرد، نماز پرچم دین است و ولایت عمود دین است و قدرت اسلام بر محور ولایت است.

کد مطلب: ۱۲۸۱۵۸۱
لینک کوتاه کپی شد
روح امر به معروف و نهی از منکر باید بر جامعه حاکم شود

پیش از ظهر امروز آیت‌الله کاظم صدیقی در جلسه شورای امربه‌معروف و نهی از منکر وزارت آموزش‌ و پرورش که با حضور یوسف نوری در اردوگاه شهید باهنر تهران برگزار شد، اظهار کرد: در مکتب اسلامی شهدا با عشق رفتند و هیچ‌گاه راه شهادت خالی از مشتاقان نمی‌شود.

وی با اشاره به آیاتی از کلام‌الله مجید، افزود: در روشنگری‌ها باید از همه ظرفیت‌ها استفاده کنیم و ابتدا باید بامحبت با افراد برخورد کرد. مسئله امربه‌معروف و نهی از منکر مسئله‌ای است که ابتدا خداوند به آن دستور داده است و پیامبر(ص) نیز آمر به معروف و ناهی از منکر بود.

وی تصریح کرد: تبلیغات ما در حوزه اشاعه فرهنگ نماز به‌گونه‌ای باشد که نماز فرد را امر کننده به معروف کند و نهی‌کننده از منکر تربیت کند.

امام‌جمعه موقت تهران خاطرنشان کرد: بر اساس آیات قرآن مجید، اگر امربه‌معروف و نهی از منکر از جامعه اسلامی برداشته شود، امت اسلامی هیچ برتری به یهود و نصارا نخواهد داشت.

آیت‌الله صدیقی بر ضرورت حاکم شدن روح امر به‌ معروف و نهی از منکر در جامعه تأکید و عنوان کرد: نماز پرچم دین است و ولایت عمود دین است قدرت اسلام بر محور ولایت است.

رئیس ستاد امربه‌معروف و نهی از منکر اضافه کرد: اقامه نماز اگر درست انجام شود تکیه‌گاهی برای فریضه امربه‌معروف و نهی از منکر است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار