اطلاعیه دانشگاه فرهنگیان درباره دانشجومعلمان پردیس نسیبه تهران

تهران (پانا) - با اعلام گزارش مسمومیت غذایی 49 دانشجومعلمان از سوی مدیریت پردیس نسیبه تهران به سامانه ۱۱۵ مرکز اورژانس تهران، هفت دستگاه آمبولانس و دو اتوبوس آمبولانس به محل حادثه اعزام شدند و بر اساس اعلام این مرکز 39 نفر به مراکز درمانی حضرت رسول و امام خمینی (ره) اعزام و 10 نفر نیز در محل حادثه درمان شدند.

کد مطلب: ۱۲۸۱۵۵۰
لینک کوتاه کپی شد
اطلاعیه دانشگاه فرهنگیان درباره دانشجومعلمان پردیس نسیبه تهران

در همین رابطه آیدین محمد ولی پور، متخصص طب اورژانس بیمارستان رسول اکرم(ص) اظهار کرد: 18دانشجومعلم دختر مسموم شده خوابگاه دانشگاه فرهنگیان با عنوان مسمومیت غذایی به بیمارستان رسول اکرم(ص) منتقل شدند.

محمد ولی پور با بیان اینکه با معاینه اطبا بیمارستان مشخص شد این افراد به ویروسی که به تازگی منتشر شده است مبتلا شدند، افزود: یک نفر از این دانشجویان مبتلا بوده است و مابقی را نیز درگیر کرده است.
وی با اشاره به اینکه این افراد با تب و اسهال آمدند و دچار ویروس بودند، ادامه داد: آمپول ضد تهوع برای آن ها تزریق شد.

از سوی دیگر بنا بر اعلام پزشک اورژانس بیمارستان امام خمینی (ره) احتمال مسمویت غذایی 21 دانشجو معلم بستری شده در این بیمارستان نیز رد نشده است.

پرویز انصاری راد، معاون دانشجویی دانشگاه فرهنگیان؛ درباره وضعیت فعلی این دانشجومعلمان، گفت: در حال حاضر تمام این دانشجویان در وضعیت مساعدی به سر می‌برند و تمامی بستری شدگان در بیمارستان رسول اکرم(ص) و 18 دانشجو معلم بستری در بیمارستان امام خمینی(ره) ترخیص شده‌ و به خوابگاه بازگشته‌ و تنها 3 دانشجو در بیمارستان تا حصول نتیجه نهایی آزمایشات در بیمارستان به سرمی برند.

همچنین با تاکید رییس دانشگاه فرهنگیان و تشکیل یک کارگروه ویژه تا حصول نتیجه قطعی علت درگیری دانشجومعلمان عزیز از سوی مراجع پزشکی بیمارستانی، دانشگاه با جدیت پیگیر موضوع خواهد بود و نتیجه را به اطلاع خانواده دانشجو معلمان و فرهنگیان خواهد رساند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار