رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی فارس:

در جهاد تبیین باید دستاوردهای نظام جمهوری اسلامی به مردم گوشزد شود

شیراز (پانا) - جلسه ستاد بزرگداشت سالگرد ارتحال ملکوتی حضرت امام خمینی(ره) و گرامیداشت قیام خونین 15 خرداد 1342 در شیراز برگزار شد.

کد مطلب: ۱۲۸۱۴۸۷
لینک کوتاه کپی شد
در جهاد تبیین باید دستاوردهای نظام جمهوری اسلامی به مردم گوشزد شود

به گزارش روابط عمومی شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی فارس، جلسه ستاد بزرگداشت سالگرد ارتحال ملکوتی حضرت امام خمینی(ره) با حضور مدیران ادارات، نهادها و ارگان ها و فرماندهان نظامی و انتظامی استان فارس برگزار شد.
رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی فارس در این جلسه با اشاره به وضعیت شیوع ویروس کرونا، به مشکلات احتمالی عدم ادامه مستمر رعایت مسائل بهداشتی اشاره کرد و افزود: امسال قطعاً اعزام کاروان و زائر از استان ها به حرم مطهر حضرت امام خمینی(ره) نخواهیم داشت و صرفا از شهرستان‌های پیرامون جمعیتی به حرم مطهر اعزام شده و حضور خواهند یافت.
حجت الاسلام و المسلمین رضایی، گفت: با توجه به عدم برگزاری مراسم در خور شأن سالگرد ارتحال حضرت امام خمینی(ره) در دو سال گذشته به علت شرایط وخیم شیوع ویروس کرونا، باید به این نکته که امسال مراسمی بهتر و مفصل‌تر برای تجدید میثاق با آرمان‌های امام راحل و انقلاب اسلامی برگزار شود توجه کرد.
رضایی با اشاره به تنش‌های موجود در سطح جامعه نسبت به انقلاب اسلامی ایران در مسائل اقتصادی، توجه به جهاد تبیین مد نظر مقام معظم رهبری را خواستار شد و خاطر نشان کرد: در بحث جهاد تبیین آنچه که مد نظر رهبری بود بیشتر در ارتباط با دستاوردهای انقلاب و بحث پیشرفت و این نکته که چه بودیم و چه شدیم است.
رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی فارس با برشمردن محرومیت‌های جامعه از امکانات بدیهی در زمان رژیم سابق، برخورداری عموم مردم و محرومین پس از انقلاب اسلامی از فناوری‌های به روز آن زمان نظیر تلفن و جاده که در اکثر کشورها وجود داشت و مردم ایران از کیفیت مناسب آن محروم شده بودند را یادآور شد و تصریح کرد: با وجود همه مشکلات نباید در حق انقلاب اسلامی، پیشرفت‌ها، پروژه‌ها، زیرساخت‌ها و کارهای عظیمی که پس از انقلاب اسلامی انجام شد بی انصافی کرد و آن‌ها را نادیده گرفت.
حجت الاسلام و المسلمین رضایی افزود: مقام معظم رهبری که جهاد تبیین را عنوان فرمودند یعنی این گونه مسائل برای مردم گفته شود اما ما نمی‌گوییم و متأسفانه گویی شبکه‌های معاند در حال جهاد تبیین مسائل باطل خودشان هستند که باید این مهم اصلاح شود و ما ضمن سعی برای برطرف کردن مشکلات از بیان دستاوردها غافل نشویم.
وی خاطر نشان کرد: در سی و سومین سالگرد ارتحال امام خمینی(ره) در شیراز یک برنامه واحد و جامع خواهیم داشت که زمان و مکان آن تعیین و به حضور مردم عزیز اعلام خواهد شد.
در این جلسه رؤسای نهادها و ارگان ها به هم اندیشی و مشورت حول مراسم و برنامه‌های سالگرد ارتحال حضرت امام خمینی(ره) پرداختند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار