فاطمه رضایی*

‌پانا؛ سکوی ‌رسیدن به موفقیت‌

نوجوان شخصیتی است که نیاز به ابزارهایی چون همراهی، توجه، زمان و مکان دارد تا بتواند الماس درخشان استعدادهای خود را از وجودش استخراج کند و با شکوفا کردنش مانند بهار زیبا به جهان طراوت و خوشبویی ببخشد.

کد مطلب: ۱۲۸۱۲۵۲
لینک کوتاه کپی شد
‌پانا؛ سکوی ‌رسیدن به موفقیت‌

نوجوان بمبی از خبرهای خوب و آینده‌سازی است که می‌تواند یک جهان را تحت تأثیر افکار در هم پیچیده‌اش که سرشار از ایده‌های نو برای دنیایی زیباست قرار دهد‌.

حال اگر فضاهایی مثل خبرگزاری پانا را در اختیار چنین افرادی قرار دهیم قطعا می‌توانیم شاهد درخشش کسانی باشیم که آینده‌سازان این مرز و بوم هستند؛ دانش‌آموزانی که تشنه حمایت هستند تا بتوانند ایده‌های خود را در هر زمینه‌ای پیاده کنند و شاید عضو کوچکی از گروه بزرگی باشند که در جهان هستی قدم مؤثری برای پیشرفت و تعالی انسان برداشته‌اند.

من به عنوان دانش‌آموزی که ۴سال از شروع فعالیتم در خبرگزاری پانا می‌گذرد اعلام می‌کنم که پانا برای من در حساس‌ترین شرایط سنی بهترین رفیق و همراه بود که سکوی پرش من به سمت موفقیت‌هایم شد و مانند معلمی دلسوز دستم را گرفت تا به نقطه‌ای برسم که دل پدر و مادرم را شاد کنم و لبخند رضایت را روی لبان‌شان ببینم.

و اما امسال در سالگرد تأسیس خبرگزاری پانا، من می‌گویم روزی خواهد رسید که میدان‌داران تمدن نوین اسلامی در آینده به نوجوانان آن زمان خواهند گفت که مسیر ما از جایی آغاز شد که پانا ما را در آغوش گرم خود گرفت و فنر زیر پایمان شد تا هر روز به سمت موفقیت و سربلندی پرش کنیم و به قله افتخار برسیم.

پانا برای من مسیر خبرنگاری را باز کرد؛ مسیری که وقتی واردش شدم تازه فهمیدم دنیایی بی‌انتها دارد ثانیه به ثانیه آن جذاب و شگفت‌انگیز است؛ من در خبرگزاری پانا رشد کردم، بزرگ شدم و یاد گرفتم که از فرصت‌هایی که دارم چگونه استفاده کنم.

من، فاطمه رضایی از استان اصفهان در پنجمین سالگرد تأسیس خبرگزاری پانا عهد می‌بندم در راستای بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی و سند تحول بنیادین آموزش و پرورش تمام تلاش خود را بگذارم تا اتفاقی بزرگ را برای دانش‌آموزان کشورم رقم بزنم‌.

دانش‌آموز خبرنگار*

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار