محمد پنجعلی: اگر پرسپولیس امسال هم قهرمان می‌شد خیلی خوب بود

تهران (پانا) - محمد پنجعلی کاپیتان سابق تیم ملی و پرسپولیس از حاشیه‌های دیدار اخیر این تیم با تراکتور ابراز تاسف کرد.

کد مطلب: ۱۲۸۱۱۸۸
لینک کوتاه کپی شد
محمد پنجعلی: اگر پرسپولیس امسال هم قهرمان می‌شد خیلی خوب بود

به گزارش خبرورزشی، محمد پنجعلی درباره اتفاقات رخ داده در بازی پرسپولیس - تراکتور، مصاحبه‌ای انجام داد که در زیر می‌خوانید:

وی با اشاره به اتفاقات بازی تراکتور و پرسپولیس گفت: خدا رحم کرد که اتفاق بدتری رخ نداد و آن سنگ‌ها فاجعه به بار نیاورد. سنگ که نبود، پاره آجر بود! اصلاً نمی‌گذاشتند بازیکنان کرنر بزنند.

وی ادامه داد: باید حتماً دو تا کشته می‌دادیم، بعد زمین را ترک می‌کردیم؟ بعد هم اینکه داور تصمیم به قطع بازی گرفت و اتفاقاً باید خیلی زودتر هم این تصمیم را می‌گرفت.

پنجعلی با اشاره به سنگ پرانی در استادیوم یادگار امام تبریز گفت: اینکه دائماً سنگ به زمین می‌انداختند و توهین می‌کردند، روی اعصاب بچه‌ها بود. طبیعی است در موارد این‌چنینی بازیکن عصبی می‌شود. به هر حال قانون هست و باید موضوع بررسی شود. بازی باید ۳ بر صفر به سود پرسپولیس اعلام شود، چون آنها میزبان بودند. کاملاً معلوم بود که در آن فضا نمی‌شود فوتبال بازی کرد و آخر سر هم داور توپ را برداشت و اعلام کرد بازی باید قطع شود.

وی یادآور شد: مشکلی نیست، پرسپولیس پنج سال پی در پی قهرمان شد و امسال آن را از دست داد. البته که اگر شش تا می‌شد عالی بود و همه دوست داشتیم این اتفاق رخ دهد. من فقط می‌توانم بگویم مسئله بار روانی خیلی پرسپولیس را اذیت کرد. این باعث شد کیفیت بچه‌ها پایین بیاید. حالا هم به خاطر کسب سهمیه لیگ قهرمانان، باید تمرکزشان را از دست ندهند.

مدافع سابق باشگاه پرسپولیس تصریح کرد: به هر حال پرسپولیس پنج سال متوالی قهرمان شد و این اصلاً چیز کمی نیست. هیچ تیمی تاکنون نتوانسته است چنین رکوردی را از خود بر جا بگذارد. اگر پرسپولیس امسال هم قهرمان می‌شد خیلی خوب بود، ولی حالا هم چیزی را از دست نداده است.

وی اضافه کرد: اجازه بدهید از قهرمانی استقلال چیزی نگوییم. نمی‌خواهم در این مورد صحبت کنم. خودشان بهتر می‌دانند چه اتفاقاتی رقم خورد. یکسری بازی‌ها را همه دیدند که ایراد و مشکل داشت و سوت‌ها به نفع این تیم بود و در مقابل به ضرر پرسپولیس. ما دنبال بهانه نیستیم، بالاخره فوتبال همین است. با این وجود پرسپولیس خیلی از محل داوری متضرر شد و این در بازی‌های آخر هم مشهود بود. این را کارشناسان هم تأیید کردند. بچه‌ها لیاقت قهرمانی را داشتند.

پیشکسوت پرسپولیس به حضورش در آکادمی باشگاه پرسپولیس اشاره کردو گفت: این موضوع کنسل نشده است و اتفاقاً روز شنبه دوباره با درویش جلسه داشتیم و در این رابطه صحبت کردیم. فکر می‌کنم نهایتاً سه چهار روز آینده کلاً مسئله مشخص می‌شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار