امیر فقیهی عنوان کرد؛

گستره بالای فعالیت سازمان دانش‌آموزی در مدارس سراسر کشور

تهران (پانا) - مدیر فرهنگی سازمان دانش‌آموزی گفت گستره فعالیت این سازمان در سطح کشور در تمام مدارس، نواحی و فضاهای آموزش و پرورش بالاست.

کد مطلب: ۱۲۸۱۱۰۲
لینک کوتاه کپی شد
گستره بالای فعالیت سازمان دانش‌آموزی در مدارس سراسر کشور

امیر فقیهی در مراسم گرامیداشت بیست و سومین سالروز تاسیس سازمان دانش آموزی که صبح امروز یکشنبه اول خردادماه در تالار فرهنگ برگزار شد اظهار کرد: در حدود ۳ سال کرونایی بسیاری از فعالیت‌ها محدود شد امسال انشالله با حضور مقام معظم رهبری مراسم ارتحال امام خمینی (ره) را به صورت حضوری در مرقد مطهر داریم.

وی افزود: زمان تاسیس سازمان دانش‌آموزی ۲۸ سال است فعالیت تشکیلات دانش آموزی پیشتازان در سال ۷۲ آغاز شد. این نهاد ارزشمند در طول این سال‌ها فعالیت دارد و آنچه باعث شد سازمان به این مرحله برسد حاصل زحمات همکاران بود.

فقیهی ضمن گرامیداشت یاد آقای مددی که اساسنامه سازمان دانش آموزی را تدوین کرده است ادامه داد: در مدارس ۴ تشکل دانش آموزی مانند بسیج، اتحادیه انجمن اسلامی دانش آموزی، هلال احمر و سازمان دانش آموزی را داریم.

مدیر فرهنگی سازمان دانش‌آموزی گفت: در این سازمان یک مجموعه نیستیم و ۴ رکن داریم؛ تشکیلات پیشتازان، مجلس دانش آموزی، مجامع مربیان و دانش آموزی و خبرگزاری پانا. گستره فعالیت سازمان در سطح کشور در تمام مدارس، نواحی و فضاهای آموزش و پرورش بالاست.

وی عنوان کرد: کاری که در سازمان دانش‌آموزی مرکز آغاز کردیم برگزاری اولین جلسه مدیران در سازمان بود که این کار بسیار موثر است.

فقیهی با اشاره به جهاد تبیین افزود: این بحث را در سازمان دانش آموزی آغاز کردیم؛ باید بتوان دانش آموزان را در طول ۱۲ سال به درستی تربیت کنیم.

مدیر فرهنگی سازمان دانش‌آموزی با اشاره به اثرات مطلوب سرود «سلام فرمانده» گفت: دانش آموزان ذات پاک دارند و این سرود می‌تواند در این راستا موثر باشد. در ۶ ساحت تربیتی بر ساحت اجتماعی تاکید داریم تا دانش آموز در یک نقش قرار بگیرد و برای آینده تمرین کند.

وی ادامه داد: سازمان دانش‌آموزی تلاش دارد به تعداد یاران حضرت ولی عصر (عج)، زندگینامه ۳۱۳ نفر از بزرگان علمی و ادبی را استخراج کند و در اختیار مخاطبان قرار دهد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار