افتخاری دیگر برای معلمان و دانش‌آموزان شهر تهران

‌کسب رتبه دوم کشوری در چهاردهمین دوره المپیاد ملی فرش دستباف

تهران (پانا) - چهاردهمین دوره المپیاد ملی فرش ایران، با حضور ٧٧ هنرجو از ٢٣ استان برگزار و دانش‌آموز شهر تهران موفق به کسب رتبه دوم شد.

کد مطلب: ۱۲۸۰۸۱۶
لینک کوتاه کپی شد
‌کسب رتبه دوم کشوری در چهاردهمین دوره المپیاد ملی فرش دستباف

به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش شهر تهران؛ دانش‌آموز هنرستان کاردانش امام صادق(ع) منطقه ١۴ شهر تهران موفق به کسب رتبه دوم کشوری در چهاردهمین دوره المپیاد ملی فرش ایران شد.

بر اساس این گزارش، چهاردهمین دوره المپیاد ملی فرش ایران، با حضور ٧٧ هنرجو از ٢٣ استان با همکاری وزارت صمت، وزارت آموزش و پرورش، مرکز ملی فرش و بنیاد علوی با هدف ایجاد انگیزه به منظور تحصیل علوم و کسب مهارت‌های علمی هنرجویان فرش دستباف، ارزیابی توان علمی و عملی هنرجویان، شناسایی هنرجویان مستعد و نمونه در سطح کشور و آشنایی بیشتر جامعه با فرش دستباف در رشته‌های مختلف و مرتبط با آن برگزار شد.

گفتنی است در این المپیاد ۶ هنرجوی دوره کاردانش به نمایندگی از آموزش و پرورش شهر تهران شرکت داشتند و المپیاد فرش دستباف ایران در سه گرایش طراحی، بافت و رنگرزی با هدف ایجاد انگیزه رقابت و سنجش سطح دانش و مهارت هنرمندان عرصه هنر در صنعت فرش برای هنرجویان برگزار شد که در نتیجه هنرجو محدثه داعی‌زاده، از هنرستان کاردانش امام صادق(ع) منطقه ١۴ تهران، در گرایش رنگرزی حائز رتبه دوم کشوری شد.

شایان ذکر است، چهاردهمین دوره این المپیاد در روزهای ٢۵ تا ٢٧ اردیبهشت به میزبانی شهر تهران در اردوگاه امام خمینی(ره) لواسان برگزار و از منتخبین این المپیاد توسط مسئولین کشوری و استانی تجلیل به عمل آمد.

این موفقیت را به جامعه فرهنگیان معزز و دانش آموزان سخت کوش شهر تهران تبریک عرض می‌کنیم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار