اهدای پاداش بازنشستگی معلم خوافی برای ساخت مدرسه 6 کلاسه

تهران (پانا) - رمضان مشورتی، فرهنگی بازنشسته با اهدای پاداش بازنشستگی خود جهت ساخت آموزشگاه شش کلاسه در روستای برآباد شهرستان خواف، درس ایثار و ازخودگذشتگی را بر قلب دانش‌آموزانش برای همیشه ثبت کرد.

کد مطلب: ۱۲۸۰۷۶۲
لینک کوتاه کپی شد
اهدای پاداش بازنشستگی معلم خوافی برای ساخت مدرسه 6 کلاسه

معلمی که بعد از سی سال عاشقی در کلاس درس، حال که هنگام آسودگی و آسایش و استراحت بود، پاداشی که برای رفاه بهتر زندگی‌اش با عنوان پاداش بازنشستگی دریافت کرده بود را در راه علم، پیشرفت و فراهم‌سازی بستر علم‌آموزی دانش آموزان سرزمینش تقدیم کرد تا دانش آموزان روستای برآباد در مکانی مناسب و شایسته درس بخوانند و با آرامش خیال و خاطرآسوده به فراگیری علم و دانش بپردازند.

مشورتی با اشاره به تجربه سی سال معلمی‌اش درباره هدف از این عمل خیرخواهانه گفت: بیشترین مشکلی که دانش آموزان با آن مواجه هستند؛ عدم فضای مناسب آموزشی است و در راستای توسعه فضاهای آموزشی و خدمت به دانش آموزان روستای برآباد قدم در این راه گذاشتم.

شایان‌ذکر است؛ تفاهم‌نامه ساخت آموزشگاه شش کلاسه در روستای برآباد بخش سنگان شهرستان خواف با زیربنای ۳۶۳مترمربع، بااعتبار بالغ‌بر ۲۶میلیارد ریال به همت رمضان مشورتی معلم بازنشسته خیر و اداره کل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان خراسان رضوی، امضا و منعقدشده است که به‌زودی عملیات اجرایی این پروژه آغاز می‌شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار