دانش‌آموز عضو تیم فوتبال سپاهان اصفهان:

بزرگترین هدف ورزشی من، بازی در تیم‌های معتبر دنیا است

نیشابور (پانا) - دانش‌آموز دبیرستان شاهد شهید غرویان نیشابور و تیم فوتبال سپاهان اصفهان گفت بزرگترین هدف ورزشی اش، بازی در یکی از تیم‌های معتبر دنیا است.

کد مطلب: ۱۲۸۰۷۳۵
لینک کوتاه کپی شد
بزرگترین هدف ورزشی من، بازی در تیم‌های معتبر دنیا  است

الهه افشاردوست، دانش آموز دبیرستان شاهد شهید غرویان نیشابور یکی از دانش آموزان موفق نیشابوری است که با وجود سن کم توانسته در عرصه ورزش، خوش بدرخشد.

وی که هم اکنون پیراهن شماره ٧٧ لیگ برتری فوتبال سپاهان اصفهان را به تن دارد، در خصوص ورودش به این رشته ورزشی به پانا گفت: از سن ۱۱سالگی بخاطر علاقه زیادم به فوتسال و البته تشویق و حمایت های پدر و مادر و سایر اعضای خانواده وارد این رشته ورزشی شدم.

افشاردوست با بیان اینکه دوران فوتبالی خود را از تیم سایپا آغاز کرده، ادامه داد: من با باشگاه های کیان نیشابور و ملوان همکاری داشته و در حال حاضر پست مهاجم را در تیم لیگ برتر سپاهان دارم.

بازیکن شماره ١٩ تیم ملی زیر ١٨ سال، قهرمانی در مسابقات کشوری فوتبال سال ۹۷، کسب مقام سوم در مسابقات المپیاد فوتبال زیر ۱۵ سال، قهرمانی زیر ١۵ سال و نایب قهرمانی زیر ١٧ سال کافا، قهرمانی مسابقات لیگ یک کشور با تیم کیان نیشابور، قهرمانی جوانان تیم ملی برای اولین بار در مسابقات کافا که شامل آسیای مرکزی است را در کارنامه فوتبالی خود دارد.

گفتنی است هم اکنون بازی های لیگ فوتبال بانوان در اصفهان در حال برگزاری است و تا ۱۶ خرداد سال جاری ادامه دارد.

دانش آموز خبرنگار: فاطمه سادات موسوی معین

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار