استان بوشهر، رتبه 4 کشوری در مستندسازی املاک و اراضی

بوشهر (پانا) - مدیرکل آموزش و پرورش استان بوشهر گفت این اداره کل با تحقق 116درصدی مستندسازی املاک و اراضی در سال 1400، در جایگاه چهارم کشور قرار دارد.

کد مطلب: ۱۲۸۰۵۳۳
لینک کوتاه کپی شد
استان بوشهر، رتبه 4 کشوری در مستندسازی املاک و اراضی

علی موحدی، در جلسه کارگروه استانی مستندسازی املاک با اشاره به تفاهم ‌نامه سه جانبه وزارت آموزش و پرورش، بنیاد مسکن و سازمان ثبت اسناد و املاک کشور برای مستندسازی املاک دستگاه تعلیم و تربیت افزود: برای تسریع در عملیاتی شدن این تفاهم‌نامه، باید همه امکانات مورد نیاز تجمیع شود.
وی ادامه داد: با صدور 157 سند در سال گذشته و تحقق ۱۱۶ درصد از اهداف کمی برنامه مستندسازی این اداره کل، استان بوشهر در جایگاه چهارم کشور قرار گرفته است.
موحدی عنوان کرد: باید به سرعت لیست املاک و اراضی فاقد سند به روز شده تا اسناد به نام دولت جمهوری اسلامی به نمایندگی وزارت آموزش و پرورش صادر شود.
مدیرکل آموزش و پرورش استان بوشهر گفت: تاکنون 170 هکتار از اراضی آموزش و پرورش در لایه کاداستر سازمان ثبت اسناد و املاک جانمایی شده‌اند.
وی با اشاره به تدوین برنامه چهارساله (از سال جاری تا سال 1404) برای مستندسازی املاک ادامه داد: امیدواریم با عمل جهادی و استفاده از ظرفیت سه دستگاه، پیش از اتمام بازه زمانی 4 ساله، بتوانیم جشن پایان مستندسازی املاک و اراضی آموزش و پرورش را برگزار کنیم.
مدیرکل ثبت اسناد و املاک استان بوشهر گفت: این اداره کل همچون گذشته آمادگی دارد تا املاک پیشنهادی آموزش و پرورش را با استفاده از ظرفیت‌های موجود برداشت کند.
محمدرضا بزرگمهر افزود: تمام پرونده‌های تشکیل شده آموزش و پرورش در ادارات ثبت اسناد و املاک به صورت ویژه و خارج از نوبت رسیدگی و تعیین می‌شود.
مدیرکل بنیاد مسکن استان بوشهر گفت: در راستای صیانت از اموال دولتی سنددار کردن واحدهای آموزشی مهم‌ترین اولویت این مجموعه به شمار می‌رود.
علیرضا مقدم بیان کرد: تلاش می‌شود با برگزاری نشست‌های ماهانه و کاربردی به دور از هرگونه تشریفات در خصوص سنددار کردن واحدهای آموزشی اقدام شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار