بازدید وزیر کشور از نمایشگاه کتاب

تهران (پانا) - وزیر کشور پس از بازدید از غرفه‌های سی و سومین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران در جمع خبرنگاران گفت این‌که وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی همت و این نمایشگاه کتاب را برگزار کرد، اقدام ارزشمندی است. من از چند بخش بازدید کردم و با کتاب‌های مفیدی مواجه شدم. 

کد مطلب: ۱۲۸۰۵۱۸
لینک کوتاه کپی شد
بازدید وزیر کشور از نمایشگاه کتاب

احمد وحیدی شامگاه پنجشنبه، در مصلی امام خمینی(ره) حضور یافت و بازدیدش از سی و سومین نمایشگاه بین المللی کتاب را از بخش ناشران دانشگاهی آغاز کرد.

وی در گفت و گو با خبرنگاران با تشکر از دست‌اندرکاران برپایی این نمایشگاه اظهار کرد: همین که عزیزان ما در وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی همت کردند و این نمایشگاه را راه اندازی کردند اقدام ارزشمندی است. البته مدت زمانی طول می‌کشد تا این نمایشگاه به نقطه اوج مورد نظر برسد.

وی در پاسخ به این سوال که وزارت کشور از نشر چه کتاب‌هایی حمایت می‌کند گفت: کتاب‌هایی که بیشتر در حوزه کاری ما قرار می‌گیرد مباحث مربوط به حکمرانی و آسیب‌های اجتماعی، حوزه شهری و حمل و نقل عمومی است و امیدوارم در تولید و انتشار کتب مربوط به این حوزه‌ها اتفاقات خوبی رخ دهد.

سی‌وسومین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران از ۲۱ تا ۳۱ اردیبهشت ماه از ساعت ۱۰ صبح تا ۲۰ به میزبانی مصلی امام خمینی(ره) برگزار می‌شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار