مانی صیادپور*

پانا و پرورش فکری دانش‌آموزان

خبرگزاری پانا یکی از مجموعه‌هایی است که باعث رشد و پرورش فکری دانش‌آموزان در زمینه خبر، گزارش‌نویسی، ارتقای فن بیان و عزت نفس در آنان می‌شود. این خبرگزاری را با نام رسانه مرتبط با آموزش و پرورش و اخبار آن می‌شناسند و زیر نظر سازمان دانش‌آموزی جمهوری اسلامی ایران فعالیت می‌کند.

کد مطلب: ۱۲۸۰۳۶۱
لینک کوتاه کپی شد
پانا و پرورش فکری دانش‌آموزان

از زمانی که وارد این خبرگزاری شدم و فعالیت خود را به صورت رسمی آغاز کردم زندگی من دچار تحولاتی شد که نمونه بارز آن را می‌توان به شناخته شدن در بین اصحاب رسانه و برخی مسئولین اشاره کرد.

در این خبرگزاری ما با اصول خبر‌نویسی، شیوه مصاحبه و گزارش‌نویسی به طور کامل آشنا شدیم و یاد گرفتیم که به چه نحوی آن را پیاده‌سازی کنیم. این سه اصل قطعا برای من مفید واقع شد، زیرا تأثیر به‌سزایی در نویسندگی و فن بیان بنده داشته است.

رفته رفته با پیشرفت در این زمینه با پایگاه‌های خبری و خبرگزاری‌های دیگری آشنا شدم و توانستم در آنجا فعالیت کنم و کسب درآمد اندکی داشته باشم.

پله‌های ترقی را با صبر و تلاش پیمودم و بزرگترین اتفاق در این عرصه راهیابی به برنامه تلویزیونی به عنوان خبرنگار مهمان بود که این امر برایم بسیار لذت بخش بود.

از تمامی عوامل و افرادی که باعث پیدایش و تشکیل این خبرگزاری شده‌اند سپاسگزارم و از مسئولین استانی خود در این زمینه متشکرم که راهنمایی و دلسوزی‌های آن‌ها باعث رشد و پرورش من شده است.

پنجم خردادماه، بیستمین سالروز تأسیس خبرگزاری پانا گرامی باد.

دانش‌آموز خبرنگار*

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار