معاون پرورشی دبستان اصلانی ۲ اصفهان:

مهم‌ترین عامل در انتخاب یک کلاس تابستانی برای فرزندمان باید علاقه او باشد

اصفهان (پانا) - معاون پرورشی دبستان اصلانی 2 در اصفهان در رابطه با موضوع اوقات فراغت گفت مهم‌ترین عامل در انتخاب یک کلاس تابستانی برای فرزندان باید علاقه او باشد.

کد مطلب: ۱۲۸۰۳۵۱
لینک کوتاه کپی شد
مهم‌ترین عامل در انتخاب یک کلاس تابستانی برای فرزندمان باید علاقه او  باشد

سیده زینب عمادی، معاون پرورشی دبستان اصلانی 2 در رابطه با موضوع اوقات فراغت گفت: «برگزاری کلاس های مفید و کاربردی استفاده از اساتید یا مربیان دلسوز و توانمند، داشتن محیط مناسب برای برگزاری کلاس های تابستانه ضرورت دارد.»

وی در پاسخ به سوال اینکه برای کودک خود چه کلاسی انتخاب کنیم، گفت: «مهمترین عامل در انتخاب یک کلاس تابستانی برای فرزندمان باید علاقه کودک باشد. پس از ۹ ماه آموزش و یادگیری درسی فرزند ما مسلماً نیاز به استراحت و تفریح دارد. پس بهترین کار این است که این کار را به عهده کودک بگذاریم.»

عمادی افزود: «کلاس های تابستانه،فرصتی‌برای کشف استعداد کودک شماست و باید دقت داشته باشید تمام‌ روز کودک خود را با انواع کلاس‌ها پر‌ نکنید، چرا که باعث کاهش بازدهی و دلسردی آنها‌ می شود.»

زهرا شیران مدیر دبستان اصلانی2 نیز در اصفهان در رابطه با اوقات فراغت گفت: «اوقات فراغت باعث سلامت روح و جسم و رشد اجتماعی دانش آموزان می‌شود.»

وی افزود: «برای پر کردن اوقات فراغت کودکان نیازی به صرف هزینه‌های بالا برای ثبت نام در کلاس‌ها نیست. پرکردن اوقات فراغت با سرگرمی‌های ساده با سرگرمی‌های دسته جمعی،پیاده روی، دوچرخه سواری هم انجام می‌شود و دانش‌آموزان باید تلاش کنند در یک رشته مورد علاقه خود مهارت کافی را کسب کنند تا در آینده بتوانند در آن رشته مشغول به کار شوند.»

دانش آموز خبرنگار: فاطیما کلانتری

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار