اسماعیلی: وظیفه قطعی وزارت فرهنگ تقویت کتابخوانی است

تهران (پانا) - وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، گفت وظیفه قطعی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی تقویت حوزه کتاب و کتابخوانی است.

کد مطلب: ۱۲۸۰۲۶۱
لینک کوتاه کپی شد
اسماعیلی: وظیفه قطعی وزارت فرهنگ تقویت کتابخوانی است

محمدمهدی اسماعیلی در حاشیه رونمایی از کتاب «جان ایران» (روایتی مستند از مقابله دولت سیزدهم با همه گیری کرونا) در پاسخ به این پرسش که نگاه وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی به کتاب و دستاوردهای پژوهشی چگونه است، گفت: اساسا یکی از ماموریت‌های اصلی ما در وزارتخانه فرهنگ گسترش کتاب و کتابخوانی است کارهایی مانند کتاب روایتی مستند از مقابله دولت سیزدهم با همه گیری کرونا را دستاوردهایی در این راستا تلقی می‌کنیم.

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی تاکید کرد: با برنامه ریزی‌هایی که داشته ایم قرار بر این شده است که چه به صورت حضوری و چه به صورت مجازی نمایشگاه کتاب برگزار شود بنابراین امیدوار هستیم که به این هدف دست پیدا کنیم.

اسماعیلی در پاسخ به این پرسش که آیا مکتوبات پژوهشی و کتاب‌ها مورد استفاده وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در برنامه‌ریزی‌ها قرار گرفته و می‌گیرد، یادآور شد: بله، وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی با امکاناتی که در اختیار دارد می‌تواند از دستاورهای مکتوب و پژوهشی استفاده کند و این مهم را در عمل نشان داده است.

به گزارش ایرنا، رونمایی از کتاب «جان ایران» روایتی مستند از مقابله دولت سیزدهم با همه گیری کرونا در حاشیه هشتمین روز نمایشگاه بین المللی کتاب تهران (امروز چهارشنبه ۲۸ اردیبهشت ماه) در سرای اهل قلم برگزار شد.

در این مراسم که به همت معاونت ارتباطات و اطلاع رسانی دفتر ریاست جهموری برگزار شد، بهرام عین الهی وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، محمدمهدی اسماعیلی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی و جمعی از فعالان فرهنگی حضور داشتند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار