معاون آموزشی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری:

در مرکز تحقیقات سیاست علمی کشور ظرفیت‌های ملی به خوبی هدایت شده است

تهران (پانا) - معاون آموزشی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری در بازدید از مرکز تحقیقات سیاست علمی کشور عنوان کرد در مرکز تحقیقات سیاست علمی کشور ظرفیت‌های ملی به خوبی هدایت شده است.

کد مطلب: ۱۲۸۰۲۵۶
لینک کوتاه کپی شد
در مرکز تحقیقات سیاست علمی کشور ظرفیت‌های ملی به خوبی هدایت شده است

به گزارش مرکز تحقیقات سیاست علمی کشور، قاسم عموعابدینی معاون آموزشی وزارت علوم از این مرکز بازدید کرد.

قاضی نوری، رئیس مرکز تحقیقات سیاست علمی کشور ضمن خوشامدگویی به عموعابدینی، به معرفی فعالیت‌ها و تاریخچه مرکز پرداخت و با تاکید بر آمادگی مرکز برای همکاری در زمینه‌های مختلف از جمله برنامه‌محور شدن دانشگاه‌ها، همکاری در مدیریت استانی موسسات آموزش عالی، آینده‌نگاری و تحول در آموزش و یادگیری و … گفت: بدنه جوان اما با تجربه مرکز، سرمایه وزارت عتف است و این مرکز می‌تواند در محورهای مختلف حال و آینده کمک فکر وزارت علوم باشد.

عموعابدینی نیز برنامه‌های صورت گرفته و پیش رو در مرکز تحقیقات سیاست علمی کشور را بسیار ارزشمند دانست و افزود: در مرکز تحقیقات سیاست علمی کشور ظرفیت ملی به خوبی مدیریت و هدایت شده و رصد خوبی از نیازها صورت گرفته است.

وی ادامه داد: خروجی‌های موجود از پژوهش‌های انجام شده بسیار مورد نیاز و کاربردی هستند. معاون آموزشی وزارت عتف حکمرانی آموزش عالی، مدیریت استانی و رصد آینده دانشگاه‌ها را از جمله مواردی دانست که باید در دستور کار قرار گیرند.

در ادامه، آیین‌نامه و ساختار شوراء مدیریت استانی موسسات آموزش عالی مورد بررسی قرار گرفت و دکتر عموعابدینی ضمن تاکید بر همکاری مرکز در تدوین آیین‌نامه نهایی و مشخص کردن اختیارات و وظایف دانشگاه‌های معین گفت: باید با کمک هم تلاش کنیم تا بتوانیم هر چه سریعتر نسخه نهایی آیین نامه را آماده کنیم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار