تشریح برنامه‌های نشست کشوری علمی _ پژوهشی سرگروه‌های درس علوم تجربی در شیراز

شیراز (پانا) - دبیر کل شورای عالی آموزش و پرورش با اشاره به اینکه در هر یک ازدروس دوره اول متوسطه دبیرخانه کشوری کیفیت بخشی داریم گفت: دبیرخانه کشوری علوم تجربی در استان فارس مستقر است و سرگروه‌های درس علوم تجربی دوره اول متوسطه در تمام کشور با این دبیرخانه متصل و مرتبط هستند.

کد مطلب: ۱۲۸۰۱۹۰
لینک کوتاه کپی شد
تشریح برنامه‌های نشست کشوری علمی _ پژوهشی سرگروه‌های درس علوم تجربی در شیراز

محمود امانی تهرانی در آیین افتتاحیه نشست کشوری علمی _ پژوهشی سرگروههای درس علوم تجربی با عنوان علوم پایه برای پیشرفت پایدار در شیراز، با اشاره به برنامه های پیش بینی شده در این همایش گفت: در این همایش، سخنرانی های علمی درباره آموزش علوم، چشم اندازهای آینده و مقوله های متاثر از فضا و زیست بوم جدید یادگیری انجام خواهد شد.


دبیر کل شورای عالی آموزش و پرورش افزود: بخش دیگری از این همایش مربوط به برنامه گفتگوی سرگروه ها با رییس گروه علوم تجربی دفتر تعلیم درباره چالش های آموزش علوم است.

مولف سابق کتب علوم تجربی دانش‌آموزان در تشریح بخش دیگری از همایش افزود: کارگاه‌های به صورت عملی برای آشنایی سرگروه‌های علوم کشور با مباحث نوینی که در عمل وجود دارد برگزار خواهد شد.

مدیر کل سابق دفتر برنامه‌ریزی و تالیف کتاب‌های درسی وزارت آموزش و پرورش همچنین گفت: این کارگاه‌ها منبع خوبی خواهد بود برای اینکه وقتی سرگروه‌های علوم تجربی به استان‌های خود بر می‌گردند مشابه آن را برای معلمان علوم تجربی استان اجرا کنند و این مسئله محتوای اصلی کار ما را تشکیل می‌دهد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار