برای نخستین بار در فرمانداری بدره برگزار شد

نشست خبری سرپرست فرمانداری و معاون فرماندار شهرستان بدره با اصحاب رسانه و فعالان فضای مجازی

ایلام (پانا) - یاسرعلیزاده سرپرست فرمانداری شهرستان ضمن تقدیر از فعالیت خبرنگاران شهرستان جهت انعکاس مشکلات گفت صداقت در قلم مهمترین خصیصه یک خبرنگار متعهد است که باید به دور از هرگونه جانبداری و بر اساس وظیفه شرعی و اجتماعی در این وادی حرکت کند.

کد مطلب: ۱۲۸۰۱۰۹
لینک کوتاه کپی شد
نشست خبری سرپرست فرمانداری و معاون فرماندار شهرستان بدره با اصحاب رسانه و فعالان فضای مجازی

سرپرست فرمانداری بدره با اشاره به نقش و جایگاه اصحاب رسانه گفت: مطالبه گری حق رسانه هاست، اما انتظار می رود در کنار انتقادات راهکار نیز ارائه شود.

وی در ادامه، از ادارات و نهادهای اجرایی شهرستان خواستار همدلی و هم افزایی با فعالین خبری و اصحاب رسانه شد و افزود: نهادهای اجرایی در کنار رسانه ها می توانند در توسعه روزافزون شهرستان، گام های بلندی بردارند.

سرپرست فرمانداری شهرستان بدره در پایان عنوان کرد: در خصوص حل مشکلات موجود بر سر راه اصحاب رسانه برنامه ریزی خواهیم داشت و همچنین نشست با اصحاب رسانه را به طور مستمر برگزار خواهیم کرد.

در پایان هر یک از خبرنگاران و مدیران کانال های خبری به بیان برخی از دغدغه های اصحاب رسانه شهرستان پرداختند و موضوعاتی مانند عدم همکاری روابط عمومی ادارات با خبرنگاران، عدم دعوت از خبرنگاران در نشست های ادارات و برخی از موارد دیگر اشاره کردند و خواستار رسیدگی توسط فرماندار شهرستان شدند که با تایید فرمانداری همراه شد.

تهیه خبر: مبینا نورعلیزاده

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار