معاون برنامه‌ریزی‌ و‌ توسعه منابع آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد:

رسالت روابط عمومی‌ها در عرصه جهاد تبیین سنگین‌تر از گذشته است

یاسوج (پانا) - معاون برنامه‌ریزی‌ و‌ توسعه منابع آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد با تاکید بر اینکه روابط عمومی‌ها افسران میدان جهاد تبیین و قرارگاه روشنگری هستند، عنوان کرد رسالت روابط عمومی‌ها در عرصه جهاد تبیین سنگین‌تر از گذشته است.

کد مطلب: ۱۲۷۹۹۸۲
لینک کوتاه کپی شد
رسالت روابط عمومی‌ها در عرصه جهاد تبیین سنگین‌تر از گذشته است

ایمان سبحانی نژاد در گرد همایی کارشناسان روابط عمومی آموزش و پرورش شهرستان‌ها و مناطق کهگیلویه و بویراحمد اظهار کرد: روابط عمومی‌ها به عنوان افسران جنگ نرم تاثیرگذاری عمیقی در هویت بخشی جامعه دارند.

وی بیان کرد: نقش روابط عمومی در مدیریت راهبردی سازمان برکسی پوشیده نیست و می‌طلبد از این نیروی جوانی در وابط عمومی به صورت هنرمندانه جهت رشد سازمان استفاده شود.
سبحانی‌نژاد با بیان اینکه روابط عمومی‌ها تا رسیدن به جایگاه واقعی فاصله زیادی دارند، عنوان کرد: اما روابط عمومی به عنوان قلب تپنده یک‌سازمان باید مورد حمایت قرار گیرد‌.

سبحانی نژاد با تاکید بر اینکه ارتقای روابط عمومی، ارتقای جایگاه یک سازمان است، اظهار داشت: از هیچ کمکی برای رفع مشکلات این حوزه دریغ نمی‌کنیم.

معاون برنامه‌ریزی‌ و‌ توسعه منابع آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد ابراز کرد: انتظار می‌رود مدیران روابط عمومی برای جبران عقب ماندگی‌ها در حوزه آموزش‌و‌پرورش تمام تلاش خود را بکارگیرند تا آموزش و پرورش استان به تراز مطلوب انقلاب اسلامی نزدیک شود.

سبحانی نژاد خواستار تعامل بیش از پیش روابط عمومی‌ها با خبرنگاران شد و گفت: ارتباط و تعامل با رسانه‌ها، اولویت اصلی روابط عمومی است و این مهم موجب معرفی بهتر ظرفیت‌های آموزش و پرورش می‌شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار