سلام 1400 دانش‌آموز قمی به فرمانده در مسجد مقدس جمکران

قم(پانا)- پویش همخوانی سرود «سلام فرمانده» با همنوایی 1400 دانش‌آموز مدارس ابتدایی ناحیه یک آموزش و پرورش قم امروز در مسجد مقدس جمکران برگزار شد.

کد مطلب: ۱۲۷۹۹۴۹
لینک کوتاه کپی شد
سلام 1400 دانش‌آموز قمی به فرمانده در مسجد مقدس جمکران

پویش همخوانی سرود «سلام فرمانده» با عنوان «نسل امام زمانی ها» و با همنوایی 1400 دانش آموز دختر و پسر مدارس ابتدایی ناحیه یک آموزش و پرورش قم امروز در شبستان کربلای مسجد مقدس جمکران برگزار شد.

در مراسم آغازین این پویش، عبدالله صادقخانی مدیر آموزش و پرورش ناحیه یک قم در سخنانی، آشنایی دانش آموزان را با فرهنگ مهدویت و بخصوص ارتباط با مسجد مقدس جمکران همراه با ایجاد نشاط معنوی از اهداف اجرای سرود سلام فرمانده بیان کرد.

علیرضا رحیمی مدیرکل آموزش و پرورش قم نیز توجه به فرهنگ مهدویت را از اهداف مهم تربیتی در نظام آموزش و پرورش و موجب تحرک و پویایی دانش آموزان در مسیر رشد و تربیت خواند.

این مراسم با اجرای برنامه های معنوی شاد توسط حجت الاسلام امیر اخوان معروف به عمو اخوان جلوه دیگری به خود گرفت و در پایان، خیل عظیم دانش آموزانی که مشتاقانه از یکصد مدرسه ابتدایی منتظر اجرای سرود بودند، با آغاز سرود به همراه والدین همراه خود و نیز مسئولان حاضر، در قالب سرود، سلام خالصانه خود را به پیشگاه امام زمان(عج) ادا کرده و بر عزم خود برای حرکت در مسیر ولایت تاکید کردند.

اجرای گروه سرود دانش آموزی شین و دکلمه خوانی فاطمه نصرآبادی دانش آموز چهارم ابتدایی از مدرسه پیروزی از بخش های مراسم بود.

در مراسم امروز، معاونان سوادآموزی و تربیت بدنی و سلامت اداره کل آموزش و پرورش، علی اکبر شفیعی مسئول سازمان بسیج فرهنگیان و دانش آموزی استان قم، معاونان و کارشناسان آموزش و پرورش ناحیه یک، اعضای شورای بسیج فرهنگیان و حوزه یک بسیج دانش آموزی، مدیر سازمان دانش آموزی و مدیران مدارس ابتدایی دخترانه و پسرانه ناحیه و جمع زیادی از دانش آموزان بسیجی و پیشتاز دوره دوم ابتدایی حضور داشتند.

خبرنگار: ابوالفضل بمانی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار