معاون هماهنگی و برنامه‌ریزی سازمان دانش‌آموزی کشور:

بیانیه گام دوم انقلاب، محور فعالیت‌های تشکیلاتی سازمان دانش‌آموزی

سمنان (پانا) - معاون هماهنگی و برنامه‌ریزی سازمان دانش‌آموزی کشور، از برگزاری پرشور فعالیت‌ها و مانورهای تشکیلاتی سازمان دانش‌آموزی با محوریت بیانیه گام دوم انقلاب در طی سال تحصیلی خبر داد و گفت بسیاری از برنامه‌های این سازمان، بر اساس سند تحول بنیادین و به دنبال تربیت دانش‌آموزان تراز نظام جمهوری اسلامی و دانش‌آموزانی که دارای مهارت‌های اجتماعی و مهارت‌های فردی هستند، است.

کد مطلب: ۱۲۷۹۹۰۶
لینک کوتاه کپی شد
بیانیه گام دوم انقلاب، محور فعالیت‌های تشکیلاتی سازمان دانش‌آموزی

سیدهادی دلبری، در مانور تشکیلاتی سپاس مربی استان سمنان، با بیان اینکه سازمان دانش آموزی، برنامه های متعددی جهت تقویت فعالیت های مهارتی در بین دانش آموزان دارد، هدف از برگزاری مانورهای این چنینی را ایجاد آمادگی برای برگزاری اردوهای ملی، اردوهای قطبی و تربیت دانش آموزان تمام ساحتی عنوان نمود.

وی با اشاره به اینکه تعداد اعضاء سازمان دانش آموزی، بالغ بر 3 میلیون و 700 دانش آموز و 25 درصد کل جمعیت دانش آموزی کشور است، اظهار کرد: سازمان دانش‌آموزی در راستای غنی‌سازی اوقات فراغت دانش آموزان، در خارج از ساعت درسی مدارس، فعالیت می‌کند؛ اما اثربخشی این فعالیت‌ها در سطح مدارس قابل مشاهده و توجه است.

معاون هماهنگی و برنامه‌ریزی سازمان دانش آموزی کشور با بیان اینکه تمام برنامه‌ها در سازمان دانش‌آموزی، حول محور دانش‌آموز است، خاطرنشان کرد: سازمان دانش‌آموزی با شرکت دادن دانش‌آموزان در فعالیت‌های جمعی، سعی در تربیت اجتماعی دانش‌آموزان دارد.

کسب مقام نخست کشوری در ارزیابی استانی توسط سازمان دانش آموزی استان سمنان

دلبری، با عنوان این مطلب که مأموریت اصلی سازمان های دانش آموزی در کل کشور، ایجاد بستر مناسب جهت تربیت مطلوب اجتماعی دانش آموزان است، ضمن تبریک به دانش آموزان و مربیان پیشتاز و مجموعه سازمان دانش آموزی استان سمنان، افزود: سازمان دانش آموزی استان سمنان در مجموع 11 آیتم ارزیابی استانی، مقام نخست کشوری را کسب کرده است.

وی با اشاره به اینکه سازمان دانش آموزی می تواند در عملیاتی کردن آنچه را که مدنظر مقام معظم رهبری در حوزه جوانان و دانش‌آموزان در بیانیه گام دوم انقلاب است، مؤثر واقع شود، گفت: دانش آموزان به عنوان سربازان ولایت، بیانیه گام دوم انقلاب را به عنوان منشور تربیتی چراغ راه خود می بینند و با هدایت معلمان و مربیان خود در جهت تحقق اهداف آن گام می نهند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار