مدیر دبیرستان هوشمند قرآنی حضرت زینب(س):

اردو‌های دانش‌آموزی فرصتی برای ایجاد فضای همدلی، همفکری و همکاری است

تهران (پانا) - مدیر دبیرستان هوشمند قرآنی حضرت زینب(س) اردو را فرصتی برای ایجاد فضای همدلی، همفکری و همکاری دانش‌آموزان دانست.

کد مطلب: ۱۲۷۹۸۹۷
لینک کوتاه کپی شد
اردو‌های دانش‌آموزی فرصتی برای ایجاد فضای همدلی، همفکری و همکاری است
زهرا صفی خانی؛ مدیر دبیرستان هوشمند قرآنی حضرت زینب(س) در گفتگو با پانا گفت: براساس تصمیم شورای تربیتی و آموزشی دبیرستان با توجه به فرصت حضوری شدن دانش آموزان در مدارس زمان را مناسب دیدیم که بعد از 2 سال خانه نشینی دانش آموزان از فرصت های پیش آمده نهایت استفاده را ببریم.
وی افزود: یکی از مصوبات جلسه شورای تربیتی و آموزشی دبیرستان برگزاری اردو جهت ایجاد خاطره خوش و ماندگار همراه با تداعی مفاهیم و ارزش های دینی دانش آموزانی که پوشش چادر را برای حجاب خود انتخاب کرده اند است.
نسیم صباغی؛ معاون پرورشی دبیرستان هوشمند قرآنی حضرت زینب(س) هدف از برگزاری اردوی تفریحی و ورزشی سورتمه گلابدره را آماده شدن دانش آموزان از نظر روحی برای امتحانات نیمسال دوم، ایجاد روحیه خودسازی و نشاط همراه با تفریحات سالم عنوان کرد و گفت: ایجاد یک خاطره به یاد ماندنی و تقویت حس تعاون، همکاری و کسب تجربه در زمینه های مختلف اجتماعی، اخلاقی و فرهنگی همراه با تقویت روحیه جمع پذیری، قانون مندی و در نهایت کسب خود باوری و سلامت روانی بعد از 2 سال حضور در منزل و عدم حضور در محیط مدرسه که آسیب های روحی، روانی، اجتماعی و بهداشتی را به همراه داشته است.
صباغی گفت: بازخورد این اردوی تفریحی را به عینه در چهره دانش آموزان می شد دید. دانش آموزان پس از تفریح و دورهمی دوستانه همراه با پذیرایی در فضای زیبای گلابدره به سمت مدرسه حرکت کردند.
*زینب پیرانی؛ دانش آموز خبرنگار پانا

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار