مدیرکل آموزش و پرورش آذربایجان‌غربی بمناسبت روز روابط عمومی:

روابط‌عمومی‌ها نقش بسیار مهمی در پیشبرد اهداف سازمان‌ها دارد

ارومیه (پانا) - مدیرکل آموزش و پرورش استان آذربایجان غربی به مناسبت روز جهانی ارتباطات و روابط عمومی پیامی صادر کرد.

کد مطلب: ۱۲۷۹۸۱۹
لینک کوتاه کپی شد
روابط‌عمومی‌ها نقش بسیار مهمی در پیشبرد اهداف سازمان‌ها دارد

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی آموزش و پرورش استان، متن پیام «جواد جنگی» بدین شرح است:

بسمه تعالی

مقام معظم رهبری فرمودند: « روابط عمومی بهترین نمایانگر اوضاع داخلی یک نهاد از یک سو و از سوی دیگر منعکس کننده چگونگی مسایلی است که در آن نهاد می گذرد.»

روابط عمومی زیرمجموعه ارتباطات اجتماعی به شمار می رود و به دلیل جایگاه ارزشمند آن در ارتباطات درون و برون سازمانی، از نقش بسیار مهمی در پیشبرد اهداف سازمان ها و نهادها برخوردار است.

حرفه روابط عمومی جهت حفظ حیات مدیریت ها به اندازه ای اهمیت دارد که به پیشنهاد شورای اطلاع رسانی دولت و تصویب شورای فرهنگ عمومی کشور، بیست و هفتم اردیبهشت «روز ارتباطات و روابط عمومی» در تقویم رسمی کشور نام گرفت تا مجالی برای تعالی و تکامل روابط عمومی در کشور فراهم و بیش از پیش بر اهمیت فعالیت روابط عمومی ها تاکید شود.

بی شک تلاشگران این حوزه با به کارگیری هنر، مهارت و دانش، جوی سالم برای اطلاع رسانی صحیح، سریع و اثربخش که پایه رشد جامعه بوده فراهم می کنند و خالصانه در اعتلای فرهنگ مدنی تلاش می ورزند.

بدینوسیله فرارسیدن 27 اردیبهشت ماه‌، روز ارتباطات و روابط عمومی را خدمت تمامی دست‌اندرکاران عرصه ارتباطات که منشاء آثار و برکات فراوانی در حوزه اطلاع‌رسانی هستند، تبریک عرض می‌کنم، امیدوارم این مناسبت، زمینه‌ای برای توسعه و ارتقاء جایگاه روابط عمومی ها در سطح استانی بخصوص در حوزه آموزش و پرورش باشد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار