در اختتامیه جشنواره سفیران سلامت دانش آموزی منطقه۱۵ مطرح شد

سفیران سلامت، پیام آوران بهداشت و سلامت هستند که به سلامت جامعه کمک می کنند

تهران (پانا) - آیین گرامیداشت هفته سلامت و اختتامیه جشنواره سفیران سلامت دانش آموزی منطقه 15، با شعار هفته سلامت (سلامت ما، سلامت سیاره ما) به میزبانی کانون شهید مطهری برگزار و در این مراسم از سفیران سلامت تقدیر شد.

کد مطلب: ۱۲۷۹۷۸۵
لینک کوتاه کپی شد
سفیران سلامت، پیام آوران بهداشت و سلامت هستند که به سلامت جامعه کمک می کنند

به گزارش کارشناسی اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش وپرورش منطقه 15، مراسم اختتامیه جشنواره سفیران سلامت دانش آموزی با حضور مطلب غفاری مدیرآموزش وپرورش، سید عسکری طاهری معاون پشتیبانی و اداری ، عبداله نیک مهر معاون پرورشی وتربیت بدنی ، سیف رئیس اداره سلامت اداره کل شهرتهران با هیات همراه ، قرائی کارشناس مسئول مرکز بهداشت شرق تهران و ربابه عظیم زاده کارشناس مسئول بهداشت منطقه، با شعار«سلامت ما، سلامت سیاره ما» به میزبانی کانون شهید مطهری برگزار شد.
مطلب غفاری مدیر آموزش وپرورش، ضمن اشاره به آیات قرآن کریم درخصوص اهمیت انسان به سه بعد جسم، روح و بعد اجتماعی ودو نعمت پنهان سلامتی و امنیت اظهار کرد: سلامتی نعمتی بزرگ از خداوند به بندگان است و آموزه های دینی و مبانی دینی ما بارها به بحث سلامت اشاره کرده اند. سلامت روحی و روانی، یک انسان سالم را به جامعه تحویل میدهد و یک انسان سالم میتواند مثمر ثمر واقع شود و پایه های پیشرفت را در عرصه های مختلف بنیان گذرا باشد.
سپس سید عسکری طاهری معاون پشتیبانی و اداری ضمن خیر مقدم به مدعوین اظهار کرد: سفیران سلامت به عنوان پیام آوران بهداشت و سلامت، آموزش‌های بهداشتی را توسط مربیان بهداشت فرا می‌گیرند تا به دوستان و خانواده‌های خود این آموزش‌ها را انتقال داده و باعث فرهنگ سازی در زمینه بهداشت و پیشگیری از بیماری‌ها شوند.
سیف، رییس اداره سلامت و تندرستی آموزش و پرورش اداره کل شهرتهران نیز گفت: شهدای سلامت در زمره شهدای هشت سال دفاع مقدس در دفاع از وطن عزیزمان ایران محسوب می‌شوند؛ تجلیل و تقدیر از مراقبین سلامت کمترین کاری ست که میشود برای این عزیزان انجام داد.
درادامه، عبداله نیک مهر معاون پرورشی و تربیت بدنی با تشکر از مراقبین سلامت و اهمیت کار آنها در دوران کرونا گفت: سفیران سلامت به عنوان پیام آوران بهداشت و سلامت، آموزش‌های بهداشتی را توسط مربیان بهداشت فرا می‌گیرند تا به دوستان و خانواده‌های خود این آموزش‌ها را انتقال داده و باعث فرهنگ سازی در زمینه بهداشت و پیشگیری از بیماری‌ها شوند.
شایان ذکر است: در حاشیه این مراسم از سفیران سلامت، رابطین آموزشی، مدیران مدارس مروج سلامت و دانش آموزان سفیر سلامت برتر با اهدا گل ، لوح تقدیر و هدایا تجلیل به عمل آمد.
گفتنی است: اجرای سرود دانش آموزی، نماهنگ و استندآب کمدی از دیگر برنامه های این مراسم بود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار