پایان سکوت یک دروازه‌بان ناکام؛ حق ندارید یک کلمه درباره من و فنایی حرف بزنید

تهران (پانا) - گلر اول پرسپولیس نسبت به اظهارات یکی از مربیان دروازه‌بان علیه او و داوود فنایی واکنش نشان داد.

کد مطلب: ۱۲۷۹۷۴۶
لینک کوتاه کپی شد
پایان سکوت یک دروازه‌بان ناکام؛ حق ندارید یک کلمه درباره من و فنایی حرف بزنید

به گزارش ورزش سه، حامد لک در حالی دومین سال حضورش در پرسپولیس را به پایان می‌رساند که طی دو فصل اخیر یک قهرمانی لیگ برتر و حضور در فینال لیگ قهرمانان آسیا را تجربه کرده و در لیگ بیستم توانست بیشترین آمار کلین‌شیت را با بسته نگه داشتن دروازه‌اش در ۱۷ مسابقه لیگ برتر ثبت کند.

دروازه‌بان اول پرسپولیس که از نخستین روز حضورش در این تیم تصمیم گرفت از فضای رسانه‌ای و مجازی دور باشد و روی کارش تمرکز کند، پس از اینکه در نخستین سال حضورش در جمع سرخ‌پوشان به‌عنوان بهترین دروازه‌بان آسیا و همچنین لیگ برتر ایران معرفی شد، در فصل ۰۱-۱۴۰۰ شرایط متفاوتی را سپری کرده است.

حامد لک که از ابتدای دوران حضورش در پرسپولیس تاکنون توانسته در رقابت‌های داخلی و آسیایی ۳۵ کلین‌شیت داشته باشد، در چهار مسابقه این فصل لیگ برتر شرایط ایده‌آل خود را سپری نکرده که همین اتفاق موجب شد از ترکیب سرخ‌پوشان فاصله بگیرد ولی پس از اینکه پرسپولیس از جام حذفی کنار رفت، دوباره به جمع ۱۱ نفر اصلی تیمش بازگشت.


اما گل دوم سپاهان در دیدار اخیرش مقابل پرسپولیس موجب شد تا حامد لک دوباره مورد انتقاد قرار بگیرد و البته یکی از مربیان دروازه‌بان که مقطع کوتاهی هم در پرسپولیس حضور داشته، مصاحبه‌ای علیه او انجام داده است.

حامد لک، دروازه‌بان پرسپولیس که تمایلی به گفت‌وگو در خصوص صحبت‌های مطرح شده توسط یک مربی سابق علیه او و داوود فنایی نداشت در این باره اظهار کرد: از روز اول که پیراهن مقدس تیم بزرگ پرسپولیس را پوشیدم، تصمیم گرفتم فقط و فقط روی کارم تمرکز کنم و هیچ مصاحبه‌ای نداشته باشم یا در فضای مجازی فعالیت آن‌چنانی نکنم؛ الان هم به خدا قسم نمی‌خواستم حرفی بزنم ولی انگار نمی‌شود در مقابل صحبت‌های برخی افراد معلوم‌الحال سکوت کرد.

وی ادامه داد: من اسم هیچ‌کسی را در مصاحبه‌ام نمی‌آورم چون برخی افراد که در این مدت درباره پرسپولیس و شخص من و آقا داوود(فنایی) صحبت کرده‌اند، ۴-۳ ماه هم در این تیم نبوده‌اند که حالا خودشان را پیشکسوت یا مربی سابق می‌دانند! این‌ها در حد پرسپولیس نیستند که درباره آن صحبت می‌کنند.


دروازه‌بان پرسپولیس اضافه کرد: اگر بخواهیم اسم پیشکسوتان و مربیان کارآمد پرسپولیس در تاریخ را نام ببریم، صدها کتاب می‌شود که البته نام این آقایان در هیچ صفحه‌ای از آن جای ندارد. پس لطفا سکوت کنند و خودشان را وصله باشگاه بزرگ پرسپولیس نکنند. پرسپولیس بزرگترها و هوادارانی دارد که حرف یا انتقادشان را روی چشمانم می‌گذارم، اما این آقایان حق ندارند یک کلمه درباره تیم و شخص من یا آقا داوود حرف بزنند.

حامد لک یادآور شد: از روزی که به پرسپولیس آمدم، فقط یکی، دو مصاحبه از من منتشر شد که آن هم در میکسدزون ورزشگاه‌ها بود وگرنه حتی به برخی رسانه‌ها و روزنامه‌ها که گفت‌وگوی خیالی از من منتشر کردند هم توجهی نداشتم و حتی آنها را تکذیب نکردم چون سرم به کارم بود، اما الان نیاز دیدم یک سری مسائل را درباره آن آقایی که درباره من و آقا داوود صحبت کرده، بگویم.

دروازه‌بان پرسپولیس تصریح کرد: ای آقای محترم که اصلا علاقه‌ای ندارم نامت را بیاورم، کارنامه تو با داوود فنایی حتی یک اپسیلون هم قابل قیاس نیست. اگر کارنامه بازی و مربیگری آقای فنایی ۱۰۰ باشد، شما صفر هم نیستی. پس بی‌دلیل خودت را به پرسپولیس نچسبان و با دو، سه ماه حضور در این تیم، مدام به افراد اطرافت نگو که تیتر بزنند مربی سابق پرسپولیس فلان حرف را زد!


وی با بیان اینکه سابقه حامد لک و داوود فنایی و سابقه آن آقا کاملا مشخص است، عنوان کرد: با یک سرچ ساده می‌توانید ببینید که آن آقا چه سابقه‌ای داشته و کجاها بوده و اصلا چطور وارد تیم‌ها شده است.

حامد لک یادآور شد: خدا را شکر پس از ۱۲ سال بازی مداوم در لیگ برتر و حضور در تیم ملی، به تیم مورد علاقه‌ام رسیدم و برای پوشیدن پیراهن پرسپولیس زجر و زحمت کشیدم و مثل این آقا آویزان این و آن نشدم.

دروازه‌بان پرسپولیس تصریح کرد: برخی‌ در حدی نیستند که جزئیاتی از ورودشان به فوتبال بگویم، اما بدانند که حامد لک با زحمت زیاد و زندگی حرفه‌ای به تیم محبوب خود رسید، نه اینکه پول دستی به کسی بدهد تا در پرسپولیس باشد. من برای بودن در پرسپولیس دنبال مسائل غیر فوتبالی نیستم و پول دستی به کسی نمی‌دهم. این را هم آن آقا و هم اطرافیانش بدانند.

حامد لک یادآور شد: آقای فنایی با سابقه بازی و رزومه مربیگری در پرسپولیس حضور دارد، نه اینکه محتاج گلرها شود تا به پرسپولیس برسد. آقای فنایی بازیکن پیدا می‌کند، اما برای شما برعکس بوده و بازیکن شما را پیدا کرده و به پرسپولیس آورده! این مسائل باید در فوتبال جمع شود تا برخی‌ خودشان را پیشکسوت و مربی سابق پرسپولیس ندانند.


وی تصریح کرد: کسی که بیشتر از فوتبال و بحث دروازه‌بانی، به دنبال مسائل دیگر است، نباید درباره پرسپولیس اظهار نظر کند و البته یادش نرود در زمان مدیرعاملی آقای عرب، چطور محتاج این و آن شد تا او را به‌عنوان آخرین نفر به اردوی پیش‌فصل اضافه کنند.

دروازه‌بان پرسپولیس درباره اینکه یک شب قبل از بازی اخیرشان مقابل سپاهان، ابراهیم شکوری در یک مصاحبه عنوان کرد حامد لک گزینه اول یحیی گل‌محمدی نبود، گفت: من در سال اول حضورم در پرسپولیس به قهرمانی لیگ برتر با بیشترین آمار کلین‌شیت تاریخ این تیم رسیدم، در آسیا آن عملکرد را داشتم و در یک بازی جام حذفی دربی هم هیچ گلی نخوردم و پنالتی گرفتم. حالا اینکه آقای شکوری آن حرف را زده، دلیل‌اش را نمی‌دانم و البته درباره این مسائل آخر فصل به‌صورت مفصل صحبت خواهم کرد.


وی تاکید کرد: باز هم می‌گویم حرف پیشکسوتان عزیز، بزرگان و مربیانم در این سال‌ها و به‌ویژه مربیانم در پرسپولیس را روی چشمانم می‌گذارم و می‌پذیرم، اما عده‌ای این اجازه را ندارند درباره این باشگاه بزرگ حرف بزنند.

حامد لک در پایان یادآور شد: من روزهای خوب و شیرینی در پرسپولیس داشتم و قهرمانی لیگ و فینال آسیا را تجربه کردم ولی اگر قصوری در این فصل بوده و در سه، چهار بازی نتوانستم آنطور که می‌خواهم برای تیم محبوبم عملکرد داشته باشم، از همه پرسپولیسی‌های دوست‌داشتنی عذرخواهی می‌کنم. ضمنا جا دارد از همه هواداران پرشمار و دوستان عزیزی که در این مدت سعی کردند دوباره به من روحیه بدهند، تشکر کنم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار