مرتصی زواریان:

پیشرفت و توسعه شهرستان کلات نیازمند مشارکت و همفکری همه گروه ها از هر تفکر و سلیقه‌ای است

کلات (پانا) - معاون سیاسی،امنیتی فرمانداری شهرستان کلات در دیدار با برخی از نیروهای انقلابی ،مشکلات شهرستان کلات را زیربنایی و زیرساختی دانست و تاکید کرد پیشرفت و توسعه شهرستان کلات نیازمند مشارکت و همفکری همه گروه ها از هر تفکر و سلیقه‌ای است.

کد مطلب: ۱۲۷۹۵۵۹
لینک کوتاه کپی شد
پیشرفت و توسعه شهرستان کلات نیازمند مشارکت و همفکری همه گروه ها از هر تفکر و سلیقه‌ای  است

مرتصی زواریان گفت: دولت مردمی کار بزرگی را در حوزه اقتصاد شروع کرده که ناگزیر باید این اتفاق می افتاد، این امر در ابتدای دولت انجام شد، چرا که تفکر دولت، تفکر‌‌ جهش است، این جهش به گونه ای است که قطعا در حوزه های مختلف تحول ایجاد می کند. همه ما به خوبی می دانیم باید در جامعه رشد اتفاق بیافتد، وظیفه ما در این مسیر امید‌آفرینی در بین مردم است و این امید فقط با آگاهی بخشی و جهاد تبیین رخ می دهد.

وی افزود: حذف دلار 4200تومانی موجب کوتاه شدن دست دلالان از قاچاق کالاهای اساسی و از بین رفتن رانت های ایجاد شده می‌شود و سود حاصل از این جریان به سفره های مردم برمی گردد. هر یک از ما باید از اطرافیان خود شروع به روشنگری کنیم، چرا که رسانه های معاند در خارج از کشور در حال تخریب و دروغ پراکنی بر علیه دولت هستند. مردم عزیز ما، باید هوشیار باشند و فریب سیاه نمایی دشمنان نظام را نخورند، به امید خدا این طرح در دراز مدت به نفع مردم است.

زواریان در ادامه بیان کرد: جوانان، نخبگان، نیروهای مردمی و چهره های انقلابی شهرستان باید تمام تلاش خود را درباب همفکری در همه مسائل به کار بگیرند،چرا که پیشرفت و توسعه‌ شهرستان نیازمند مشارکت و همفکری همه گروه ها از هر تفکر و سلیقه ای است.

وی مشکلات شهرستان کلات را زیربنایی و زیرساختی دانست و گفت: اگر‌منابع موجود به درستی مدیریت و گام ها محکم برداشته شود، قطعا راه پیشرفت این شهرستان که دارای ظرفیت و پتانسیل های بالایی است باز خواهد شد و خوشبختانه در بسیاری از موارد زیرساختی و زیربنایی پیگیری های بسیار خوبی توسط فرماندار صورت گرفته و به زودی مردم شریف شهرستان شاهد اتفاقات خوبی خواهند بود.

زواریان در پایان راهبرد و تفکر دولت مردمی را بر توسعه و پیشرفت و رویکرد آن، رویکرد مسئله محور دانست و افزود: امیدواریم همه‌ با هم دست به دست داده و ضمن ایجاد امید در بین آحاد مردم، با هم‌افزایی و کار تشکیلاتی و تیمی در صدد رفع مشکلات موجود شهرستان باشیم که اینها در سایه تعاملات و ارتباطات موثر رخ خواهد داد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار