قائم مقام معاون وزیر در سازمان دانش‌آموزی:

دانش‌آموزان در حوزه علم و فرهنگ و تمدن مطالعه و پژوهش کنند

هرمزگان(پانا)- قائم مقام معاون وزیر در سازمان دانش‌آموزی در جمع دانش‌آموزان تشکل‌های مختلف هرمزگان از جمله؛ بسیج دانش‌آموزی ، اتحادیه انجمن اسلامی، پیشتازان ، اعضای مجلس دانش‌آموزی و خبرنگاران پانا، بر مطالعه و تحقیق و پژوهش در حوزه‌های علم و فرهنگ و تمدن تاکید کرد.

کد مطلب: ۱۲۷۹۵۲۷
لینک کوتاه کپی شد
دانش‌آموزان در حوزه علم و فرهنگ و تمدن مطالعه و پژوهش کنند

حسین عبادتی قائم مقام معاون وزیر آموزش و پرورش در سازمان دانش آموزی در جمع دانش آموزان تشکل های مختلف و خبرنگاران پانا هرمزگان با اعلام این مطلب گفت: دانش آموزان بایستی در حوزه های علمی، فرهنگی و هنری، خصوصا تمدن اسلامی مطالعه و تحقیق و پژوهش کرده و مشاهیر منطقه خود را بشناسند و الگو سازی کنند.

وی افزود: علاوه بر تحقیق و پژوهش بایستی مشاهیر علم و فرهنگ مناطق مختلف کشور به جامعه شناسانده شوند و دانش آموزان می توانند در این زمینه از مربیان خود کمک بگیرند.

عبادتی با اشاره به اهمیت این موضوع اظهار داشت: در سال ۱۴۰۱ برنامه داریم به نیت امام زمان (عج) در ۳۱۳ شهر کشور ۳۱۳ شخصیت برجسته بومی را توسط دانش آموزان مورد پژوهش و مطالعه قرار دهیم و برای شخصیت ها در استانها و شهرستانها و مناطق یادواره برگزار کرده و با جمع آوری این یادواره های منطقه ای و استانی یک یادواره ملی برگزار کنیم که در پایان کتابی از مشاهیر برجسته ملی چاپ خواهد شد.

وی در ادامه خاطر نشان کرد: هرمزگان دارای تمدن اصیل بیش از هزار ساله است، خصوصا شهرستان میناب که دارای غنی ترین تاریخ و فرهنگ در مرثیه سرایی است که مملو از ذوق و هنر است و بایستی این فرهنگ ها و تمدن های غنی شناسانده و منتشر شوند.

قائم مقام معاون وزیر آموزش و پرورش در سازمان دانش آموزی در پایان ضمن تشکر از میزبانی و همچنین فعالیت های خوب و همراهی مسئولین هرمزگان خصوصا معاونت پرورشی و فرهنگی، رئیس سازمان دانش آموزی و مربیان و دانش آموزان و آرزوی تعجیل در فرج آقا امام زمان (عج) گفت: دانش آموزان، خصوصا دانش آموزان پیشتاز و سایر تشکل ها بایستی پرچمدار علم و فرهنگ باشند، چرا که اصحاب آخر الزمانی را همین پرچمداران علم و فرهنگ تشکیل می دهند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار