رئیس‌جمهوری رحلت حجت‌الاسلام والمسلمین فاطمی‌نیا را تسلیت گفت

رئیسی: حجت‌الاسلام ‌فاطمی‌نیا زندگی خود را وقف ترویج و تبلیغ مبانی دینی و اعتقادی کرد

تهران (پانا) - رئیس‌جمهوری در پیامی رحلت عالم وارسته، حجت‌الاسلام والمسلمین سیدعبدالله فاطمی‌‏نیا را به حوزه‏‌های علمیه، علمای اعلام، علاقه‌مندان و به‌‏ویژه بیت شریف آن مرحوم تسلیت گفت.

کد مطلب: ۱۲۷۹۴۸۴
لینک کوتاه کپی شد
رئیسی: حجت‌الاسلام ‌فاطمی‌نیا زندگی خود را وقف ترویج و تبلیغ مبانی دینی و اعتقادی کرد

آیت‌ الله سیدابراهیم رئیسی در پیام تسلیت خود به‌مناسبت درگذشت حجت‌الاسلام والمسلمین فاطمی‌نیا آورده است: این استاد برجسته اخلاق با کلام و بیان نافذ و سخنان تأثیرگذار، زندگی پرخیر و برکت خود را با اخلاص وقف ترویج و تبلیغ مبانی دینی و اعتقادی در سطوح مختلف کرد و با تألیف آثار ارزشمند کارنامه درخشانی از خود بر جا گذاشت که همچون چراغی فروزان، الهام‏بخش باقی خواهد ماند.

متن پیام رئیس‌جمهوری به شرح زیر است؛

«بسم الله الرحمن الرحیم
انا لله و انا الیه راجعون
إذا ماتَ المؤمن الفقیه ثلُمَ فی الإسلام ثُلمة لا یَسُدّها شَیء
رحلت عالم وارسته و خطیب توانا حضرت حجت‌الاسلام والمسلمین آقای سیدعبدالله فاطمی‏نیا، موجب تأثر گردید.
این استاد برجسته اخلاق با کلام و بیان نافذ و سخنان تأثیرگذار زندگی پرخیر و برکت خود را با اخلاص وقف ترویج و تبلیغ مبانی دینی و اعتقادی در سطوح مختلف کرد و با تألیف آثار ارزشمند کارنامه درخشانی از خود بر جا گذاشت که همچون چراغی فروزان، الهام‏بخش باقی خواهد ماند.
اینجانب این ضایعه را به حوزه‏های علمیه، علمای اعلام، علاقه‌مندان و به‏ویژه بیت شریف آن مرحوم تسلیت می‏گویم و از درگاه خداوند سبحان برای ایشان رحمت واسعه و همجواری با اجداد طاهرینش و برای بازماندگان صبر و سلامتی مسألت دارم.»

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار