رئیس مجمع مربیان پیشتاز سازمان دانش‌آموزی کهگیلویه و بویراحمد:

دانش‌آموزان نیازمند توسعه روحیه خودباوری و ذهن خلاق هستند

یاسوج (پانا) - رئیس مجمع مربیان پیشتاز سازمان دانش‌آموزی کهگیلویه و بویراحمد در آیین برگزاری مرحله نهایی مناظره دانش‌آموزی استان عنوان کرد دانش‌آموزان نیازمند توسعه روحیه خودباوری و ذهن خلاق هستند.

کد مطلب: ۱۲۷۹۴۷۷
لینک کوتاه کپی شد
دانش‌آموزان نیازمند توسعه روحیه خودباوری و ذهن خلاق هستند

سلیمان شهبازی، در این مسابقه که در سالن دبیرستان مصلی نژاد برگزار شد، اظهار کرد: این برنامه اهدافی همچون توسعه فعالیت دانش آموزان در جامعه، آموزش و ارتقای مهارت تفکر نقادانه و مهارت سخنوری را دنبال می کند.

رئیس مجمع مربیان پیشتاز سازمان دانش آموزی با بیان اینکه هر تیم، متشکل از چهار نفر دانش آموز و یک سرپرست گفت: تیم‌های شرکت کننده در مرحله استانی از شهرستان‌ها و مناطق مختلف با یکدیگر رقابت کردند.

وی تقویت روحیه اجتماعی دانش آموزان را مهم دانست و افزود: دانش آموزان برای حضور موثر در جامع نیازمند شرکت در جلسات و محافل علمی و پژوهشی هستند.

رئیس مجمع مربیان پیشتاز سازمان دانش آموزی گفت: مناظره و مجادله احسن برای آشکار کردن حق و گفتگو و نکته بینی رو در رو با استفاده از روش رسمی استدلال تعاملی و به کارگیری شواهد و مدارک است که باید از ساختار منسجم برخوردار باشد و مناظره کنندگان بر موضوع اشراف داشته باشند، نقل قول‌ها باید با رعایت امانت و اخلاق باشد و در مناظره باید از تقابل‌های فردی اجتناب کرد و تنها به بیان شواهد و مدارک مستدل پرداخت.

شهبازی بیان کرد: این مسابقات بین همه دانش‌آموزان عضو سازمان دانش‌آموزی از جمله پیشتازان، دانش‌آموز خبرنگاران خبرگزاری پانا و اعضای مجلس دانش آموزی در سراسر استان برگزار شده است و تیم‌های برتر به استان معرفی شده‌اند.

با ارزیابی استدلال ها و نظرات ارائه شده هیئت داوران، تیم های منتخب معرفی و از آنان طی مراسم با حضور مسئولین تجلیل بعمل می آید.

دانش آموز خبرنگار: محمدصادق بهرامی پور

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار