در آخرین ایام آموزشی دانش‌آموزان صورت گرفت

بازدید از تعدادی آموزشگاه در سطح شهرستان چرداول

ایلام (پانا) - در ادامه بازدیدها از فعالیت سازمان‌های دانش آموزی مناطق استان ایلام، سرپرست سازمان دانش‌آموزی استان ایلام و مسؤل خبرگزاری پانا در استان به همراه معاونت پرورشی شهرستان چرداول از برخی مدارس در شهرهای شباب و آسمان آباد بازدید کردند.

کد مطلب: ۱۲۷۹۳۶۹
لینک کوتاه کپی شد
بازدید از تعدادی آموزشگاه در سطح شهرستان چرداول

در این دیدار که مسئولین سازمان دانش آموزی شهرستانهای ایلام و چرداول و مدیر کانون شهید باهنر ایلام نیز حضور داشتند، ابتدا مجتبی کریمیان، در جمع دانش آموزان آموزشگاه های حضرت مریم و الزهرا(س) شباب ضمن قدردانی از کارکنان و به ویژه مدیر و معاون پرورشی این آموزشگاه ها، برنامه ریزی برای اوقات فراغت دانش آموزان به نحو شایسته را از اهداف اصلی و برنامه های مهم سازمان بیان کرد.

وی افزود: در تلاش هستیم یکی از بهترین تابستانها را با برنامه ریزی اردوهای آموزشی، فرهنگی و مفرح در جهت گذران اوقات فراغت دانش آموزان رقم بزنیم که در این راه همراهی همکاران پرتلاش آموزشی و پرورشی و ادارات مناطق و شهرستانها حتما لازم و ضروری است.
این مراسم با اجرای برنامه های متنوع از جمله اجرای گروه سرود مدرسه (منتخب استان و مجری سرود ملی و کشوری پیشتازان در مراسم سالروز تأسیس آن سازمان) و نقالی خوانی شاهنامه به مناسبت روز بزرگداشت حکیم ابوالقاسم فردوسی توسی و پاسداشت زبان فارسی و ارج نهادن به مقام آن شاعر توانا و نیز اهدای جوایز به آنها همراه بود.

در ادامه از آموزشگاه های دخترانه سمیه و شهدای سلطانقلی آسمان آباد بازدید به عمل آمد و ضمن قدردانی از زحمات آن مجموعه، از دو تن از دانش آموزان که منتخب مجلس دانش آموزی شهرستان هستند، تقدیر صورت گرفت.

خبرنگار: سعیده حاتم نیا

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار