مدیر سازمان دانش آموزی کهگیلویه وبویراحمد در همایش سالروز تاسیس سازمان دانش آموزی عنوان کرد:

سازمان دانش آموزی توانسته است نقش زیادی را در فعالیت های تربیتی ایفا کند

مدیر سازمان دانش آموزی کهگیلویه وبویراحمد عنوان کرد سازمان دانش آموزی ضمن پاسداشت ارزش های اسلامی ، توانسته است نقش زیادی را در فعالیت های تربیتی ایفا کند .

کد مطلب: ۱۲۷۹۳۳۲
لینک کوتاه کپی شد
سازمان دانش آموزی  توانسته است نقش زیادی را در فعالیت های تربیتی ایفا کند

همزمان با 21 اردیبهشت سالروز تاسیس سازمان دانش آموزی ویژه برنامه باشکوهی در سالن شهید مطهری اداره کل آموزش و پرورش استان کهگیلویه و بویراحمد برگزار شد .

این مراسم با حضور سبحانی معاون توسعه و مدیریت منابع انسانی آموزش و پرورش، موسوی ارشد معاون پرورشی و فرهنگی، مدیر سازمان دانش آموزی و مدیران نواحی و مناطق برگزار شد.

در این همایش دانش آموزان عضو تشکیلات سازمان دانش‌ آموزی به اجرای مانور تشکیلاتی پرداختند: نمایش حاملان قرآن، گارد پرچم، مخابره با پرچم، نظام جمع و دیگر فعالیت های تشکیلاتی از برنامه های اجرا شده در این مراسم بود.

همچنین پخش کلیپ، اجرای موسیقی و سرود از دیگر برنامه های این مراسم بود که در سالن شهید مطهری برگزار شد.

مدیر سازمان دانش‌آموزی استان کهگیلویه و بویراحمد در حاشیه برگزاری تکریم از مربیان پیشتاز بیان کرد: سازمان دانش آموزی در بیانیه گام دوم انقلاب از سوی رهبر معظم انقلاب ، جایگاه ارزنده ای دارد و می تواند زمینه تحول در دانش اموزان گام دومی جامعه هدف را به وجود اورد.

سید نظام مرادی گفت: روش ها و فضیلت های سازمان دانش آموزی متناسب با بیانیه گام دوم تعریف شده است و در شرایط بازمهندسی جدید ، برای دانش آموزان امروز چراغ راه برای آینده است .

مرادی ضمن تاکید بر جایگاه دانش آموزان در جامعه گفت: از معلمان عزیز انتظار می رود که با تربیت نسل سالم بتوانند که زمینه حیات طیبه آنان فراهم باشد .

وی گفت: این مسئولیت ها بر دوش معلمان و مربیان در سطح مدارس است و باید برای دانش آموزان تببین شود و به عنوان سفیر موفق خود در جامعه به سرانجام برسانند .

مدیر سازمان دانش آموزی استان افزود: سازمان دانش آموزی ضمن پاسداشت ارزش های اسلامی ، توانسته است نقش زیادی را در فعالیت های تربیتی ایفا کند .

مرادی به توانایی نوجوانان در مهارت های زندگی اشاره کرد و گفت: امروزه دانش آموزان زیادی در رشته های مختلف فارغ‌التحصیل شده اند اما در اکثر مهارت های اولیه زندگی ناتوان هستند و باید از همین ابتدا مهارت های زندگی سالم و پیشگیری از آسیب های اجتماعی را به انها آموزش دهیم .

سازمان دانش آموزی یکی از تشکل های دانش آموزی است که با هدف اعتلای شخصیت و تربیت تمام ساحتی دانش آموزان و ایجاد بستر مناسب جهت مشارکت همه جانبه آنها در زمینه های اعتقادی، فرهنگی، اجتماعی، سیاسی، ورزشی و هنری فعالیت می‌کنند.

در پایان این آیین از مربیان منتخب تشکل پیشتازان تجلیل شد و پیشتازان ، خبرنگاران دانش اموز و نمایندگان مجلس دانش اموزی با اهدای لوح سپاس از انان قدردانی کردند .

خبرنگار: محمدصادق بهرامی پور

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار