برگزاری ویژه برنامه گرامیداشت سالروز تاسیس سازمان دانش‌آموزی در اردبیل

اردبیل (پانا) - ویژه برنامه سالروز تاسیس سازمان دانش‌آموزی درشهرستان خلخال برگزار شد.

کد مطلب: ۱۲۷۹۳۰۶
لینک کوتاه کپی شد
برگزاری ویژه برنامه گرامیداشت سالروز تاسیس سازمان دانش‌آموزی در اردبیل

ویژه برنامه سالروز تاسیس سازمان دانش‌آموزی با حضور مدیر و کارشناسان سازمان دانش آموزی، مدیر آموزش و پرورش، معاون پرورشی و تربیت بدنی و جمعی از مربیان و دانش آموزان دختر پیشتاز مدارس متوسطه اول و دوم منطقه خلخال در سالن جلسات آموزش و پرورش این شهرستان برگزار شد.

در این مراسم رضا محمدی، مدیر آموزش و پرورش منطقه طی سخنانی ضمن تبریک سالروز تاسیس سازمان دانش‌آموزی و تقدیر و تشکر از زحمات مربیان و دانش آموزان پیشتاز، اظهارکرد: در تمامی جشنواره ها، مسابقات، برنامه های فرهنگی و علمی، پویش ها و ارتباط با سایر ارگان ها مربیان و دانش آموزان پیشتاز منطقه خلخال حضور فعال و موثری داشته اند.

پرویز اصغری، مدیر سازمان دانش‌آموزی استان هم ضمن تبریک سالروز تاسیس سازمان دانش‌آموزی و تشکر از زحمات همکاران، به برگزاری نخستین دوره مسابقه مناظره دانش‌آموزی با حضور داوران استانی با رویکرد ترویج فضای نقد و سخنوری و توسعه فرهنگ گفت وگو و گسترش مباحثه مستدل، اخلاقی، منطقی و تعالی علمی در محیط های آموزشگاهی در بین دانش‌آموزان و برنامه های آموزشی پیشتازان در مدارس و انتخابات مجلس دانش آموزی به عنوان محل تمرین دموکراسی در استان اشاره کرد.

وی همچنین از برگزاری کارگاه‌ها و دوره های آموزشی به صورت حضوری و مجازی برای کلیه مربیان و دانش آموزان پیشتاز در سطح این استان خبر داد.

مدیر سازمان دانش‌آموزی استان با بیان اینکه اردوهای دانش آموزی مکمل برنامه های درسی در کلاس است و فرصتی را برای معلمان فراهم می کند تا یادگیری دانش آموزان را در فضاهای متفاوت عملی و حمایتی گسترش دهد در این راستا تدابیر لازم برای برگزاری اردوهای دانش آموزی در سطح استان اندیشیده شده است.

اصغری همچنین از اجرای برنامه های قرارگاه جهادی، فرهنگی توسط تشکل‌های دانش آموزی و ساماندهی لباسهای فرم دانش آموزی توسط سازمان دانش آموزی در این استان خبر داد.

گفتنی است در این مراسم از مربیان و دانش آموزان پیشتاز فعال شهرستان تجلیل بعمل آمد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار