معاون آموزش ابتدایی آموزش و پرورش فارس:

احترام به والدین کلید اصلی دریچه‌های موفقیت است

شیراز (پانا) - معاون آموزش ابتدایی اداره کل آموزش و پرورش فارس، نقش مربیان را در تربیت نسل‌ها بسیار ارزشمند دانست و گفت ارتباط یک مربی با متربیان خود پیونددهنده دو قلب با یکدیگر است و یکی از راز‌های موفقیت در پیوند قلب‌ها احترام به والدین است.

کد مطلب: ۱۲۷۹۲۶۹
لینک کوتاه کپی شد
احترام به والدین کلید اصلی دریچه‌های موفقیت است

مجید بذرافکن امروز در آیین جشن سپاس مربی که به مناسبت بیست و سومین سالروز تاسیس سازمان دانش‌آموزی برگزار شد، با توجه به سخن امیرالمؤمنین(ع) که می‌فرمایند "اَلْكَلِمَةُ إِذا خَرَجَتْ مِنَ الْقَلْبِ وَقَعَتْ فِی الْقَلبِ وَ إِذا خَرَجَتْ مِنَ اللِّسانِ لَمْ تُجاوِزِ الْآذانَ" ، بیان کرد: سخنی بر دل می‌نشیند که از دل برآید و معلم راستین کسی است که با قلبش سخن می‌گوید.

وی افزود: شغل حضرت محمد(ص) که عزیزترین بنده خداوند بودند، معلمی بود، به‌گونه‌ای که ایشان جست‌وجو می‌کردند و افرادی که به کمک نیاز داشتند را می‌یافتند.

بذرافکن ارتباط یک مربی را پیونددهنده دو قلب با یکدیگر دانست و گفت: یکی از راز‌های پیوند قلب‌ها احترام به والدین است. هرکسی که به پدر و مادر بیشتر احترام بگذارد و بال تواضع را زیر پای ایشان پهن ‌می‌کند، خداوند توفیق مربی خوب و نفوذ پذیر در قلب‌ها را به او می‌دهد.

معاون آموزش ابتدایی اداره کل آموزش و پرورش فارس اظهار کرد: نمونه‌ای از مربی خوب و راستین که شما بصورت اعیان می‌بینید، یاد و خاطر شهید سلیمانی است که تا قیامت بر دل‌های ما حکومت خواهد کرد.

وی ادامه داد: اگر فردی در پیشگاه الهی می‌درخشد و در قلب‌ها حکومت می‌کند، آموخته است که چگونه به پدر و مادر خود خدمت کند.

در پایان این مراسم از مربیان پیشتاز سازمان دانش‌آموزی نواحی چهارگانه شهر شیراز تجلیل شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار