فرماندار محمودآباد:

مانع احتکار کالا و افزایش قیمت خواهیم شد

محمودآباد (پانا) - فرماندار محمودآباد بر حسب دستور استاندارمازندران در رابطه با نوسانات ایجاد شده در بازار گفت باید مانع احتکارکالا و افزایش گزاف قیمت شد.

کد مطلب: ۱۲۷۹۲۶۳
لینک کوتاه کپی شد
مانع احتکار کالا و افزایش قیمت خواهیم شد

روح الله علیزاده عنوان کرد: با همکاری دولت و همت مردم سعی کردیم بازار را سامان دهیم.

نماینده عالی دولت از کشف انبار احتکار در سرخ رود خبر داد و گفت: در سرخ رود اقلامی مانند روغن، شکر و آرد یافت شد وانبار پلمب و با متخلف برخورد قانونی شد.

وی از مردم شهرستان محمودآباد خواست درصورت مشاهده احتکار به مسئولان ذی‌ربط اطلاع رسانی کنند.

علیزاده، عدم وجود مشکل در تامین نیازهای اساسی خانواده ها از قبیل روغن خوراکی و مرغ در شهرستان خاطرنشان کرد و گفت: به همراه تیم نظارتی در بازار حضور پیدا می کنیم و لازم به ذکر است کمبود کالای اساسی از قبیل مرغ، تخم مرغ و روغن نداریم.

فرماندار یادآور شد: مواردی در تعدیل سازی قیمت ها دیده می شود که درحمل کالا اتفاق می افتد.

وی تصریح کرد: با اداره صمت و جهاد کشاورزی و اتحادیه ها و اصناف در ساعات اولیه اتفاق، جلسه ای تشکیل دادیم و بر قیمت کالاها در سطح شهر نظارت داریم.

نماینده عالی دولت، دیگر موضوعاتی که در جلسه بیان شد را درج قیمت روی کالا دانست و بیان کرد: قیمت هایی که روی کالا درج شده است به هیچ عنوان نباید گران تر به مردم فروخته شود.

علیزاده یادآور شد: از مردم می خواهم به بازارها هجوم نبرند، زیرا تمامی کالاها به میزان کافی در شهر وجود دارد، هیچ کمبودی در بازار نیست. در تهیه و خرید کالا آرامش خود را حفظ کنند و به اندازه نیاز خود خرید کنند. مغازه داران نیز اقلام را با قیمت مناسب در اختیار خریداران قرار دهند.

خبرنگار : حنانه فتحی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار