جزئیات جلسه هم‌اندیشی شورای شهر تهران اعلام شد؛

از انتخاب اعضای کمیته سفرهای خارجی تا بررسی افزایش حقوق کارکنان شهرداری تهران

تهران (پانا) - سخنگوی شورای شهر تهران جزئیات جلسه هم‌اندیشی روز یکشنبه این شورا را تشریح کرد.

کد مطلب: ۱۲۷۹۲۴۸
لینک کوتاه کپی شد
از انتخاب اعضای کمیته سفرهای خارجی تا بررسی افزایش حقوق کارکنان شهرداری تهران

علیرضا نادعلی در گفت‌وگو با پانا با اشاره به جزئیات جلسه هم‌اندیشی امروز یکشنبه گفت: «طرح اعطای مهلت پرداخت فیش‌های عوارض ساختمانی در این جلسه به‌طور کامل مورد بررسی قرار گرفت و روز سه‌شنبه درخصوص آن رأی‌گیری نهایی انجام می‌شود.»

وی درباره اینکه چرا این طرح در جلسه هم‌اندیشی مطرح شد و آیا شایعاتی درخصوص نفع چند ده میلیاردی برخی نهادها در این طرح صحت دارد یا خیر گفت: «به طور کلی درخصوص حوزه‌های مختلف این طرح بررسی شد و وارد مصادیق نشدیم. به دلیل آنکه در جلسه روز سه‌شنبه به نتیجه مشخصی نرسیده و پرسش اعضا نیز در این خصوص زیاد بود لذا جلسه هم‌اندیشی برگزار کردیم. همچنین ابلاغیه شهرداری به مناطق نیز با دستور رئیس و نایب رئیس شورای شهر تهران متوقف شد تا در این جلسه به اتفاق نظر برسیم.»

سخنگوی شورای شهر تهران ادامه داد: «در جلسه هم‌اندیشی دو عضو کمیته سفرهای خارجی مشخص شدند و رأی‌گیری نهایی در حصوص این دو عضو روز سه‌شنبه هفته جاری انجام می‌شود.»

نادعلی همچنین اضافه کرد:‌ «موضوع قراردادهای پرسنل رسمی و قراردادی شهرداری تهران با حضور آقای فروزنده(معاون برنامه‌ریزی و منابع انسانی شهرداری تهران) بررسی شد و گزارشی از شرایط کنونی پرسنل داده شد و تاکید شد که در شرایط فعلی معیشت پرسنل مد نظر قرار بگیرد. البته افزایش حقوق‌ها بستگی به مصوبات هیات دولت دارد.»

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار