سومین جشنواره ملی همیار مشاور برگزار می‌شود

بوشهر (پانا) - معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش استان بوشهر گفت سومین جشنواره ملی همیار مشاور با مشارکت تشکل‌های همیار مشاور و مشاوران مدارس سراسر کشور برگزار می‌شود.

کد مطلب: ۱۲۷۹۱۴۰
لینک کوتاه کپی شد
سومین جشنواره ملی همیار مشاور برگزار می‌شود

محمود حق‌دوست اظهار کرد: سومین جشنواره ملی همیار مشاور با هدف برای ارائه توانمندی‌ و خلاقیت‌ دانش‌آموزان و مشاوران مدارس در هفت محور و پنج قالب در تیرماه سال جاری برگزار می‌شود.

وی افزود: همیار مشاور پویا و مدرسه شاداب، من یک نوجوانم، تکنیک‌های گفت‌وگوی موثر در بهبود روابط بین فردی، نقش نوجوان در ایجاد و تداوم روابط سازنده در خانواده، نقش همیار مشاور در اثربخشی فعالیت‌های فرهنگی، هنری، اردویی مدرسه، نقش آموزه‌های فرهنگ و ادب فارسی (آثار شاعران و ادیبان) در ارتقای کیفیت زندگی و کاربرد مهارت‌های زندگی(جرات‌مندی، همدلی، حل مساله و...) در ارتباط با دوستان و همسالان محورهای این جشنواره است.

حق‌دوست خاطرنشان کرد: علاقه‌مندان می‌توانند حداکثر تا 10 خرداد 1401 آثار خود را در قالب‌های سخنوری، ایفای نقش، پویانمایی، فیلم کوتاه و گفتمان دانش‌آموزی از طریق مدارس به دبیرخانه استانی ارسال کنند.

حق‌دوست یادآور شد: ‌هزار و 986 همیار مشاور شامل ‌هزار و 231 دانش‌آموز دختر و 755 دانش‌آموز پسر در مدارس متوسطه اول و دوم در سال تحصیلی جاری با راهنمایی مشاوران در حال فعالیت هستند.

وی در پایان ناکید کرد: امیدواریم سومین دوره جشنواره همیار مشاور با مشارکت گسترده و موفقیت‌های دانش‌آموران هم استانی برگزار شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار