برگزاری همایش گلبرگ با موضوع مسیر خوب زیستن ویژه مادران و دختران در شاهین‌شهر اصفهان

اصفهان (پانا) - مدیر آموزش و پرورش شاهین‌شهر گفت قطعاً هر چه بیشتر سختی بکشیم قوی تر خواهیم شد،همیشه نیمه پر لیوان را ببینیم و ناامید نباشیم.

کد مطلب: ۱۲۷۹۱۱۵
لینک کوتاه کپی شد
برگزاری همایش گلبرگ با موضوع مسیر خوب زیستن ویژه مادران و دختران در شاهین‌شهر اصفهان

مراسمی با عنوان مسیر خوب زیستن ویژه مادران و دختران و با حضور حامد عجبی، مدیر آموزش و پرورش شاهین شهر، فاطمه صادق بیگی کارشناس ارشد فلسفه و حکمت و محمدجواد خسروی مدرس دانشگاه و عضو هیئت علمی دانشگاه فردوسی مشهد و دیگر مسئولین در تالار شیخ بهایی شاهین شهر برگزار شد.

حامد عجبی ضمن بیان اهمیت ارتباط والدین و فرزندان گفت: مسیر زندگی همیشه هموار نیست و همیشه به میل و خواسته‌ ما رقم نخواهد خورد. قانون زندگی این است سختی بکشیم و قطعاً هر چه بیشتر سختی بکشیم قوی تر خواهیم شد، نیمه پر لیوان را ببینیم و ناامید نباشیم.

محمدجواد خسروی مدرس دانشگاه و عضو هیئت علمی دانشگاه فردوسی مشهد در مورد دلایل غلط یک رابطه بیان کرد: شخض می خواهد به پدر و مادرش ثابت کند هر چه من بخواهم همان است. به دست آوردن استقلال، التیام بخشیدن زخم ها و شکست های رابطه قبلی، فشار خانواده، دلایل اقتصادی، جسمی، جنسی، احساس کمبود یا گناه یا ترحم، احساس تنهایی است.

بیگی در مورد اینکه چطور می توان این عواطف و احساسات را کنترل کرد، گفت: اسلام راهکار داده و رابطه‌ صحیح را ازدواج می داند، در این رابطه سوءاستفاده نمی شود.

وی در ادامه افزود: عفاف یعنی در من غریزه ای شکل گرفته و باید راه درست و صحیح را برای خاموش کردن آن غریزه پیدا کنم.

لازم به ذکر است پاسخگویی اساتید به سوالات دانش آموزان و والدین به صورت مناظره برگزار شد.


خبرنگار: مریم ساری

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار