استاندار آذربایجان‌ غربی:

اجازه اخلال در عرضه کالاهای اساسی و مورد نیاز مردم داده نمی‌شود

ارومیه (پانا) - استاندار آذربایجان غربی با تاکید بر نظارت بیشتر بر تامین و عرضه کالاهای اساسی در این استان گفت اجازه اخلال در عرضه اقلام اساسی مورد نیاز مردم داده نمی‌شود.

کد مطلب: ۱۲۷۸۸۱۴
لینک کوتاه کپی شد
اجازه اخلال در عرضه کالاهای اساسی و مورد نیاز مردم داده نمی‌شود

محمدصادق معتمدان، در جلسه ستاد تنظیم بازار آذربایجان غربی عنوان کرد: متخلفان، محتکران و مخلان در عرضه و تامین مایحتاج مردم بدون هیچ اغماضی به دادگاه معرفی می‌شوند.

استاندار آذربایجان غربی با بیان اینکه عرضه کالاهای اساسی بیشتر از قیمت مصوب خط قرمز دولت است، از مردم استان خواست براساس نیاز و میزان مصرف خود اقلام اساسی از جمله مرغ، تخم مرغ و روغن خریداری کنند تا ضمن کمک به کاهش التهاب بازار، اجازه عرض اندام به اخلالگران و فرصت طلبان داده نشود.

وی با بیان اینکه افزایش قیمت ها بیشتر از قیمت های مصوب قابل قبول نیست، اضافه کرد: اولویت اول استان در حال حاضر اجرای دقیق طرح هدفمندسازی یارانه‌هاست.

استاندار آذربایجان غربی با اشاره به اینکه در روند اجرای طرح هدفمندی یارانه دولت در کنار مردم خواهد بود، گفت: لازم است مدیران متولی بر روند قیمت‌ها و عرضه کالاها نظارت بهتر و بیشتری داشته باشند.

وی با بیان اینکه در تامین مرغ و تخم مرغ هیچ مشکلی وجود ندارد، یادآور شد: در حوزه لبنیات نیز مشکلی وجود ندارد چون اولویت ما تامین مایحتاج مردم استان است و سپس مازاد تولید به دیگر استان‌ها ارسال شود.

معتمدیان با بیان اینکه دولت در اجرای طرح هدفمندسازی یارانه‌ها در راستای تحقق عدالت محوری حرکت می‌کند، گفت: مردم نگران تامین کالاهای اساسی خود نباشند و دستگاه‌های نظارتی نیز به صورت جدی پیگیر روند اختصاص سهمیه استان در کالاهای اساسی باشند.

وی درباره تشدید بازرسی‌ها از نانوایی‌های استان تاکید کرد: در روند پخت نان و توزیع آرد نظارت‌ها باید دقیق‌تر و بیشتر باشد ضمن اینکه از خروج آرد یارانه‌ای از چرخه تولید نیز باید جلوگیری شود.

خبرنگار: اکبر بابایی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار