با حضور معاون پرورشی آموزش و پرورش قم صورت گرفت

آئین تجلیل از رئیس سازمان دانش‌آموزی استان قم

قم(پانا) - رئیس سازمان دانش‌آموزی استان قم، در آئینی با ابتکار مجلس دانش‌آموزی پسران استان و همراهی مجلس دانش‌آموزی دختران در محل سازمان دانش‌آموزی استان قم مورد تجلیل قرار گرفت.

کد مطلب: ۱۲۷۸۷۹۱
لینک کوتاه کپی شد
آئین تجلیل از رئیس سازمان دانش‌آموزی استان قم

«رسول ملایی» رئیس سازمان دانش آموزی استان قم همزمان با ایام سالروز تشکیل سازمان دانش آموزی، در آئینی با ابتکار مجلس دانش آموزی پسران استان و همراهی مجلس دانش آموزی دختران و همچنین با حضور حجت الاسلام محمد امینیان معاون پرورشی و فرهنگی و احمد لطفی زاده و علی نادری عالم مدیران سازمان دانش آموزی نواحی یک و چهار قم در محل سازمان دانش آموزی استان قم مورد تجلیل گرفت.
در این آئین از امید محمدی و سید محمد سجاد حسینی رئیس و نائب رییس مجلس دانش آموزی پسران و سعید حسینیه عضو مجلس دانش آموزی استان و ستایش ظهرابی و زهرا بهشتی رئیس و منشی مجلس دانش آموزی دختران به نمایندگی از تمامی دانش آموزان استان، سالروز تشکیل سازمان دانش آموزی را به «رسول ملایی» مدیر سازمان در قم تبریک گفته و با اهداء هدایایی از تلاش های خالصانه وی در جهت ارتقاء تربیت اجتماعی دانش آموزان تقدیر کردند.
حجت الاسلام محمد امینیان نیز در سخنانی به اهمیت سازمان دانش آموزی و اینکه حضور در این سازمان باعث می‌شود تا افراد سالیان زودتری به مهارت مدیریت دست پیدا کنند و در زندگی‌شان موفق تر باشند اشاره کرد.
رسول مولایی نیز با ابراز خرسندی از اقدام دانش آموزان مجلس، اظهار امیدواری کرد که مجموعه سازمان دانش آموزی استان قم بتواند با بهره گیری از تمام ظرفیت های موجود دانش آموزانی صالح و سرباز حضرت مهدی(عج) تربیت کند.
دانش آموزخبرنگار: سعید حسینیه

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار