وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی :

بررسی نظام جامع روزنامه‌نگاری در کمیسیون هیئت دولت

اسلامشهر (پانا) - وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در جریان سفر یک روزه خود به شهرستان اسلامشهر گفت در کمیسیون دولت در رابطه با نظام جامع روزنامه‌نگاری در حال بررسی هستند که یک خبرنگار باهویت شود.

کد مطلب: ۱۲۷۸۵۸۹
لینک کوتاه کپی شد
بررسی نظام جامع روزنامه‌نگاری در کمیسیون هیئت دولت

مهدی اسماعیلی، وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در نشست با اصحاب فرهنگ و هنر و رسانه در اسلامشهر، اظهار کرد: در حوزه رسانه و فرهنگ می‌بایست ریل‌گذاری مناسب صورت گیرد و این کار با حضور نخبگان و جوانان انقلابی میسر است.

وی افزود: فرهنگ ما می‌بایست در تراز انقلاب اسلامی باشد و در این راستا به حوزه زیرساخت‌ها باید توجه شود و البته مهم‌تر از زیرساخت‌ها تولید محتوا است و ادامه داد: اسلامشهر کانون فرهنگ دینی و هیئات مذهبی است و می‌توان در این شهرستان تولید محتوا را در بهترین مکان‌ها از جمله مساجد و تکایا اجرا کرد.

اسماعیلی تصریح کرد: هم اکنون در کمیسیون دولت در رابطه با نظام جامع روزنامه‌نگاری در حال بررسی هستیم که یک خبرنگار با هویت داشته باشیم.

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی بیان کرد: اکنون مردم و همه هیئت دولت در حال محکم کردن کمربند برای اصلاح وضعیت اقتصادی کشور هستیم و بدانیم جامعه متعادل می‌تواند همه مسائل را بهتر حل کرد.

در جریان این نشست مهدی شریفیان نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی نیز در سخنانی گفت: شهرستان اسلامشهر شهر حافظان قرآن و ورزشکاران است و به زودی می‌بایست به این به عنوان شهر هنرمندان اضافه شود و ادامه داد،کمبود زیرساخت‌های فرهنگی و اجتماعی می‌بایست در شهرستان اسلامشهر مورد توجه قرار گیرد.

سپس حسین حبیبی فرماندار اسلامشهر نیز در سخنانی اظهار کرد: هنرمندان ما خاک صحنه‌ها را خورده‌اند و می‌بایست از ظرفیت‌های آنها در تمام برنامه‌ها استفاده کرد تا اثرات مفیدی را در بر داشته باشد.

در جریان سفر یک روزه مهدی اسماعیلی فرهنگ و ارشاد اسلامی به شهرستان اسلامشهر با همراهی مدیر کل فرهنگی و هنری اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی استان تهران، وی با حضور در مجتمع فرهنگی، هنری شهید صارمی با هنرمندان دیدار کرد و سپس در دفتر و مجتمع فرهنگی خاتم الانبیاء شهر واوان با امام جمعه این شهر دیدار و گفتگو کرد.

خبرنگار: ساسان حق‌شناس

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار