فرماندار خلیل آباد:

جراحی اقتصادی کشور، به حمایت مردم نیازمند است

کاشمر (پانا) - فرماندار شهرستان خلیل آباد با حضور در جمع مردم روستای دهنو گفت برای جراحی اقتصادی کشور به کمک همه مردم نیاز است.

کد مطلب: ۱۲۷۸۴۵۲
لینک کوتاه کپی شد
جراحی اقتصادی کشور، به حمایت مردم نیازمند است

ابراهیم قاسم پور، فرماندار شهرستان خلیل آباد در بیان ضرورت اجرای طرح توزیع عادلانه یارانه ها و مسائل اقتصادی، گفت: جراحی بزرگ اقتصادی مورد نیاز کشور توسط دولت در حال اتفاق افتادن است، همه ما باید برای اجرای آن هم‌افزایی و هماهنگی لازم را داشته باشیم.

وی اظهار کرد: منافع این جراحی اقتصادی نصیب همه مردم و اقشار جامعه خواهد شد. هدف اصلی اجرای این طرح، کمک معیشتی به اقشار کم‌ درآمد و آسیب‌ پذیر و مصرف‌کننده است، در اجرای این طرح با وجود همه شایعات دشمنان نظام و افرادی که در داخل منافع آنها از یارانه های پنهان ارز ۴۲۰۰ تومانی به خطر افتاده است، شاهد رشد اقتصادی و توزیع عادلانه اقتصادی خواهیم بود و همه وظیفه داریم با اقناع افکار عمومی و آگاه‌سازی در سطوح مختلف بر اجرای بهتر این طرح کمک کنیم.

قاسم پور با بیان اینکه دولت در شرایط فعلی برای جراحی اقتصادی به کمک و حمایت مردم نیازمند است، گفت: اگرچه دشمنان نظام و دولت نمی‌خواهند شاهد کسب توفیقات نظام اسلامی و دولت مردمی باشند، اما باید نظام توزیع عادلانه ثروت به عنوان شعار عملیاتی و راهبردی دولت سیزدهم بخوبی اجرایی شود.

وی از مردم خواست به هیچ وجه نگران کمبود کالا نباشند هرگونه تخلف و احتکاری را بلافاصله گزارش کنند و از مراجعه و ایجاد ولع در خرید در مغازه ها پرهیز کنند، چرا که این خود باعث کندی اجرای طرح و سوء استفاده افراد فرصت طلب می شود.

دانش آموز خبرنگار: ابوالفضل مودب

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار