مسئول سازمان دانش‌آموزی شهرستان سروستان:

یک هزار و ۱۰۲ دانش‌آموز سروستانی عضو تشکل پیشتازان هستند

سروستان (پانا) - مسئول سازمان دانش‌آموزی شهرستان سروستان از داشتن 75 مربی پیشتاز در این شهرستان خبر داد و گفت یک هزار و ۱۰۲ دانش‌آموز نیز عضو تشکل پیشتازان هستند و در حال فعالیت در این حوزه هستند.

کد مطلب: ۱۲۷۸۳۶۸
لینک کوتاه کپی شد
یک هزار و  ۱۰۲ دانش‌آموز سروستانی عضو تشکل پیشتازان هستند

فاطمه صدیق یکی از فعالیت‌های سازمان دانش‌آموزی در سروستان را جذب 51 دانش‌آموز خبرنگار در این شهرستان عنوان کرد و ادامه داد: امسال در بخش خبرگزاری دانش آموزی پانا 10 دانش آموز از مقطع ابتدایی و 41 دانش آموز از متوسطه 1 و 2 حضور داشتند و در دوره آموزشی استانی خبرنگاری و عکاسی شرکت کردند.

وی افزود: «تشکیلات پیشتازان»، «تشکیل گروه های آموزشی در شاد و واتساپ ویژه مربیان و دانش‌آموزان در مدارس باتوجه به وضعیت کرونایی»، «جلسه آموزش حضوری ویژه مربیان و تشریح برنامه‌های سازمان و باز مهندسی براساس سند تحول بنیادین»، «آموزش عملی گره زنی و چوب بندی» و... از دیگر برنامه‌های انجام شده در سازمان دانش‌آموزی سروستان است.

صدیق اضافه کرد: «برگزاری جلسات آموزشی بازی‌های فکری المپیاد رویش برای شرکت دانش‌آموزان در این المپیاد به صورت آنلاین در شبکه شاد با حضور مربیان و دانش‌آموزان متقاضی و برگزاری المپیاد رویش به صورت حضوری بین دانش‌آموزان منتخب شهرستان و شرکت منتخبین در مرحله استانی» و «برگزاری انتخابات مجلس شورای دانش آموزی و انتخاب ۲۷ دانش‌آموز دختر و ۲۷ دانش آموز پسر به عنوان منتخبین از سطح شهرستان و ۵ نفر عضو اصلی» نیز بخشی دیگر از فعالیت های صورت گرفته در سازمان دانش آموزی سروستان باشد.

وی بیان کرد: «مناسبت های مذهبی و ملی»، «جشن نیکوکاری»، «مراسم 13 آبان»، «مانور زلزله»، «جشن یاوران انقلاب در تمام مدارس شهرستان»، «راهپیمایی روز قدس و شرکت در نماز جمعه » و «شرکت دو گروه دختر و پسر در برنامه مناظره» از دیگر برنامه های انجام شده است.

صدیق اظهار کرد: فعالیت‌های سازمان دانش‌آموزی در آموزش و پرورش، همچنین نقش‌پذیری دانش‌آموزان و آموزش منش و فضیلت‌های سازمان که اساس کار سازمان است می‌تواند زمینه‌ای برای اعتلای تربیت اسلامی و افزایش اعتماد به نفس دانش‌آموزان علاقمند به فعالیت‌های سازمان و مشارکت در ابعاد فردی و اجتماعی و آموزه‌های دینی و مهارت‌های زندگی را فراهم آورده است.

به گفته وی هدف سازمان تربیت دانش‌آموزان به عنوان بازویی توانمند در مدارس برای بهبود فعالیت‌های آموزش وپرورش است و رسیدن به حیات طیبه هدف اصلی سازمان است.

صدیق، چشم‌انداز برنامه‌های سازمان دانش‌آموزی در سروستان را هدفی تعالی بخشیدن به برنامه پیشتازان و برنامه سپاس مربی دانست.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار