ایران شهادت خبرنگار الجزیره را محکوم کرد

تهران (پانا) - سخنگوی وزارت امور خارجه هدف قرار دادن تعمدی خبرنگار سرشناس شبکه الجزیره در سرزمین‌های اشغالی از سوی نیروهای رژیم اشغالگر صهیونیستی را محکوم کرد.

کد مطلب: ۱۲۷۸۳۲۷
لینک کوتاه کپی شد
ایران شهادت خبرنگار الجزیره را محکوم کرد

سعید خطیب‌زاده هدف قرار دادن تعمدی خانم شیرین ابوعاقله خبرنگار سرشناس شبکه الجزیره در سرزمین‌های اشغالی از سوی نیروهای رژیم اشغالگر صهیونیستی را محکوم کرد و شهادت این خبرنگار ارشد را به خانواده وی، شبکه الجزیره و خبرنگاران متعهد به آرمان فلسطین و قدس شریف در سراسر جهان تسلیت گفت.

وی این اقدام جنایتکارانه رژیم صهیونیستی را گواه روشنی بر عدم پایبندی این رژیم به نقش و جایگاه مطبوعات، رسانه ها و خبرنگاران، در آگاهی بخشی به افکار عمومی دانست که برخلاف ادعاهای دروغین ماشین تبلیغاتی صهیونیسم و رسانه های وابسته، از انتشار حقایق و اخبار صحیح واهمه داشته و تا مرز کشتار خبرنگاران پیش می‌رود.

خطیب زاده از سازمان‌های بین‌المللی، نهادهای حقوق بشری و اتحادیه‌های رسانه ای بین المللی خواست در مورد شهادت خانم شیرین ابوعاقله تحقیقات مستقلی صورت گرفته و رژیم صهیونیستی نسبت به این جنایت خود پاسخگو شود.

سخنگوی وزارت امور خارجه همچنین پیشنهاد انجام تحقیقات از سوی رژیم صهیونیستی در خصوص این جنایت را مبتنی بر فرافکنی و فرار روبه جلو دانست که فاقد هرگونه اعتباری است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار