معاون آموزش متوسطه آموزش و پرورش استان سمنان:

جذب ۶۹۰ بازمانده از تحصیل در سمنان

سمنان (پانا) - معاون آموزش متوسطه آموزش و پرورش استان سمنان در رابطه با ضرورت و اهمیت آموزش و پرورش ابراز کرد آموزش و پرورش به لحاظ محتوایی و تامین نیروی انسانی، برای نسل آینده از اهمیت ویژه ای برخوردار است.

کد مطلب: ۱۲۷۸۲۶۶
لینک کوتاه کپی شد
جذب ۶۹۰ بازمانده از تحصیل در سمنان

حسین رشیدی، در آیین تکریم و معرفی مدیرکل آموزش و پرورش استان سمنان در تالار شهید مطهری سمنان، با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری در بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی و تاکید بر نیروی انسانی عنوان کرد: ایشان نیروی انسانی را بزرگترین سرمایه کشور دانسته و تعلیم و تربیت را رکن اصلی تمدن سازی معرفی می کند و در این راستا باید به نهاد تعلیم و تربیت یعنی آموزش و پرورش توجه ویژه شود.

وی افزود: آموزش و پرروش استان سمنان تاکنون در راستای سند تحول بنیادین و بیانیه گام دوم انقلاب حرکت کرده و در این راستا و در جهت ارتقاء مدیریت آموزشگاهی و تقویت و توسعه مشارکت دستگاه های دولتی و غیردولتی و خلق موقعیت یادگیری برای دانش آموزان با همراهی جامعه عظیم فرهنگی استان سمنان، اقدامات قابل توجهی را به منصه ظهور رسانده است.

معاون آموزش متوسطه آموزش و پرورش استان سمنان خاطرنشان کرد: در دوران مدیریت دستورانی، شاهد پوشش تحصیلی ۹۹ درصدی در دوران ابتدایی، جذب ۶۹۰ بازمانده از تحصیل از سال ۹۷ تا ۹۹ ، تدوین سند راهبردی حوزه سواد آموزی استان سمنان، تجهیز ۲۸ اتاق ورزش در سطح استان و برگزاری اولین المپیاد ورزشی دانش آموزان دختر کشور در استان سمنان و … بوده ایم.

رشیدی با اشاره به اینکه در کنار موفقیت و دستاوردها، استان سمنان دارای نقاط ضعف نیز است، گفت: نیاز است تا با مدیریت آینده در جهت رفع این مشکلات، اهتمام جدی صورت پذیرد. ضعف در توجه به پژوهش سراها و کانون های پرورش فکری کودک و نوجوان، ضعف تحصیلی دانش آموزان در دوران کرونا و تراکم کلاس های درس باید مورد توجه قرار گیرد.

گفتنی است؛ در آیین تکریم و معرفی با حضور معاون وزیر و رئیس مرکز سنجش و پایش کیفیت آموزشی وزارت آموزش و پرورش، از زحمات محمد دستورانی تقدیر و تجلیل و محمد شاه‌حسینی به عنوان مدیرکل آموزش و پرورش استان سمنان معرفی شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار