رئیس سازمان دانش‌آموزی استان کرمان:

آموزش مهارت‌های زندگی در اختیار دانش‌آموزان قرار خواهد گفت

کرمان (پانا) - رئیس سازمان دانش‌آموزی استان کرمان در سالروز تاسیس سازمان دانش‌آموزی گفت آموزش مهارت‌های زندگی در قالب یک بسته تخصصی آماده و در اختیار دانش‌آموزان قرار خواهد گفت.

کد مطلب: ۱۲۷۸۲۳۸
لینک کوتاه کپی شد
آموزش مهارت‌های زندگی در اختیار دانش‌آموزان قرار خواهد گفت

محمود رجبی پور گفت: سازمان دانش‌آموزی نهادی عمومی و غیردولتی وابسته به وزارت آموزش و پرورش است که در قالب تربیت اجتماعی مکمل تربیت عمومی بوده و در ۲۱ اردیبهشت ۱۳۷۸ فعالیت‌های خود را شروع کرد و دانش‌آموزان پسر و دختر را در سه دوره تحصیلی و از پایه اول ابتدایی تا سوم متوسطه ( 12 سال تحصیلی )تحت پوشش قرار می‌دهد.

وی افزود: به منظور اعتلای شخصیت دینی، اخلاقی، عاطفی، علمی و اجتماعی دانش‌آموزان و ایجاد زمینه مشارکت همه‌جانبه آنها در زمینه‌های اعتقادی، فرهنگی، اجتماعی، سیاسی، هنری، ورزشی و... سازمانی عمومی و غیردولتی با عنوان سازمان دانش‌آموزی جمهوری اسلامی ایران و با مقررات خاص تحت نظارت وزارت آموزش و پرورش تشکیل می‌شود.

رجبی پور از اجرای اردو های یک روزه خبر داد و افزود: سازمان دانش آموزی با اجرای برنامه های کاربردی آمادگی فعال سازی اردوگاه‌ها و کانون ها را دارد و در بسته ارائه شده فعالیت‌های متفاوتی دیده شده که دانش آموزان در تمامی مقاطع می توانند از این برنامه ها استفاده کنند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار