پیام تبریک مدیر سازمان دانش‌آموزی کهگیلویه و بویراحمد به مناسبت سالروز تاسیس سازمان دانش‌آموزی:

سازمان دانش‌آموزی بستری مناسب برای پرورش تمام‌ساحتی دانش‌آموزان فراهم کرده است

یاسوج (پانا) - مدیر سازمان دانش‌آموزی کهگیلویه و بویراحمد در پیام تبریکی به مناسبت 21 اردیبهشت سالروز تاسیس سازمان دانش آموزی عنوان کرد سازمان دانش آموزی نقش و جایگاهی بی نظیر در ‌نظام تعلیم و تربیت داشته و بستری مناسب برای پرورش تمام ساحتی دانش‌آموزانی متدین،متهعد، توانمند و بانشاط در عرصه های مختلف فرهنگی ،اجتماعی و سیاسی فراهم آورده است.

کد مطلب: ۱۲۷۸۱۳۶
لینک کوتاه کپی شد
سازمان دانش‌آموزی بستری مناسب برای پرورش تمام‌ساحتی دانش‌آموزان  فراهم کرده است

متن پیام تبریک سید نظام مرادی به شرح ذیل است.

یکی از نهادسازی‌های خوب در جامعه، با شکل‌گیری سازمان دانش‌آموزی اتفاق افتاده است،سازمان دانش آموزی دارای نقش و جایگاه خیره کننده ای در تربیت اجتماعی دانش آموزان عزیز میهن اسلامی است و اهمیت آن زمانی تجلی و تبلور می یابد که با اهداف و برنامه های پیش روی خود بستری مناسب برای بسط مشارکت نسلی متعهد،متدین،شاداب،انقلابی و توانمند در عرصه های مختلف انقلاب و نظام جمهوری اسلامی فراهم کند.

سازمان دانش آموزی به عنوان نهادی که با خلاقیت و روحیه جهادی و تلاش مستمر و خستگی‌ناپذیر اعضای خود موجب رشد و بالندگی جوانان و نوجوانان و تربیت اجتماعی دانش‌آموزان و تعالی نسل آینده این سرزمین شده، نقش و جایگاهی بی نظیر در نظام تعلیم و تربیت داشته است.

این سازمان بستری مناسب برای پرورش تمام ساحتی دانش آموزانی متدین،متهعد،توانمند و بانشاط در عرصه های مختلف فرهنگی،اجتماعی و سیاسی فراهم آورده و برای دست‌یابی آنان به فضایل اخلاقی ‌و کمالات انسانی، تقویت روحیه نوع‌دوستی و تعاون، مشارکت فعالانه و دلسوزانه و ایجاد علاقه به فرهنگ اسلامی ایرانی برنامه‌ریزی و فعالیت‌های متنوع دارد.

21 اردیبهشت سالروز تاسیس سازمان دانش آموزی، فرصت مغتنمی است تا تلاش ها و مجاهدت های تمامی تلاشگران این سازمان بویژه مسئولین و کارشناسان، مربیان پیشتاز، اعضاء مجلس دانش آموزی، مجامع اعضاء و مربیان، خبرگزاری پانا را در جای جای استان ارج بنهیم.

حال که با بازمهندسی فعالیت ها، نمادها و محتواهای این تشکل بزرگ، جان تازه ای به کالبد آن دمیده شده است، امید است با بهره گیری از رهنمودهای ارزشمند مقام معظم رهبری بویژه در بیانیه گام دوم انقلاب و با تلاش و کوشش بیشتر و با همفکری، همدلی و همکاری، شاهد نقش آفرینی و تاثیرگذاری بیشتر این سازمان بویژه در آماده سازی دانش آموزان برای ورود به زندگی اجتماعی به عنوان یک شهروند مسئولیت پذیر باشیم.

اینجانب با تبریک بیست و سومین سالروز تاسیس سازمان دانش آموزی، از همت والا و مساعی خالصانه همه تلاشگران این عرصه که با اهتمام شایسته و با شعار پیشتازان گام دوم انقلاب، پیشگامان تمدن نوین اسلامی در مسیر اعتلاء و ارتقای سازمان دانش آموزی گام برداشته اند، قدردانی می کنم.

از درگاه ایزد منان برای تمامی عزیزان فعال در عرصه تعلیم و تربیت توفیقات روز افزون همراه با سلامتی و شادکامی آرزومندم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار