برگزاری یادواره شهدای فرهنگی ناحیه 2اردبیل

اردبیل (پانا) - یادواره شهدای فرهنگی آموزش و پرورش ناحیه 2 اردبیل با حضور مسئولین و خانواده‌های شهدا در سالن کانون شهید رجایی برگزار شد.

کد مطلب: ۱۲۷۷۹۲۳
لینک کوتاه کپی شد
برگزاری یادواره شهدای فرهنگی ناحیه 2اردبیل

به گزارش آموزش و پرورش ناحیه ۲اردبیل؛ در این یادواره ،کمال اطمینان ،مدیر آموزش و پرورش ناحیه اظهار کرد: در قرآن کریم علاوه بر جهاد با جان و مال، جهاد فرهنگی نیز مطرح شده است که ثمره اش حفظ اعتقادات اسلامی مردم که مساوی با تبلیغ دین و از حیث ثواب هم، اجر جهاد فرهنگی نزد خدا از دو جهاد قبلی بیشتر است.

وی افزود: جنگ فرهنگی و به تعبیر دیگر جنگ ادراکی که دشمنان اسلام و انقلاب با تمام قوا بر علیه ما شروع کرده بالاترین جنگ نرم است، چرا که ارزش‌ها را ضد ارزش و ضد ارزش‌ها را ارزش معرفی می کند، هم در قرآن و هم در روایات و هم در فرامین بزرگان دین خصوصا مقام معظم رهبری به جهاد فرهنگی و جهاد تبیین اشاره و تاکید فرموده اند.

مدیر آموزش و پرورش ناحیه با بیان اینکه هرجنگ و جهادی سختی دارد به ویژه که این جنگ سختی های خاص خود را دارد و ما معلمان خصوصا جمع حاضر نقش قابل توجهی داریم، بیان کرد: به یاری خداوند متعال و در ظل عنایات حضرت ولی عصر عجل الله تعالی فرجه الشریف و پیروی از فرامین حکیمانه رهبر معظم انقلاب، وظایف مان را به‌ نحو احسن انجام خواهیم داد و روح بلند امام راحل عزیزمان و ارواح مطهر شهدای گرانقدر دعا گوی ما خواهد بود.

در ادامه سردار غلام‌عسگر کریمیان، مسئول کنگره بزرگداشت شهدای شمال‌غرب کشور به بیان ویژگی های بارز شهدا و لزوم عمل به فرمان مقام معظم رهبری در خصوص جهاد تبیین پرداخت.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار